Friday, February 8, 2013

Stay The Night LIQUID SAND


Pozdrav žene!

Pošto je većina Vas glasala za Stay The Night, slede slike i utisci. Meni se takođe dopada predlog da ova nova forumula bude predstavljena prva jer me je zaista osvojila!
Uživajte!





Liquid Sand je inovacija u lakoholičarskom svetu i ako se ne varam OPI je započeo revoluciju. Ova tekstura ne može lepo da se dočara slikama jer uprkos svemu i dalje ispada mnogo hrapav i bojim se da to ne odbije većinu.


Ipak, istina je drugačija i zaista nije neprijatan osećaj kako na noktu tako i pod prstima, Prelaskom preko laka imate osećaj blage nebrušenosti da se tako izrazim. Recimo da osećaj podseća na onaj kada sveže namazan lak pipnete pa ostanu onako blaga ulegnuća pošto se manikir pokvari. Uh baš mi idu opisi... nadam se da ste stekle bar neku sliku u glavi!
Inače nema problema u smislu da Vam se neće kačiti po kosi, odeći, ne postoji šansa da se izgrebete i sl. Stvarno ima poseban šmek!

Osnovna boja ovog laka je crna, prepuna sjajnog pink glittera.



Na slikama imam 2 sloja i jako fino se maže. Za potpuno sušenje je potrebno oko 10 minuta i suši se u mat pa onda šljoke baš dolaze do izražaja i jako lepo se presijavaju.
Na slikama se mali nokat baš sija u odnosu na druge jer sam njega nešto deblje mazala pa je i proces sušenja (a inače su tako i poređane slike) bio duži i tako Vam otprilike i izgleda sa top coat-om.
Te slike ću naknadno uslikati jer sam baš želela da nosim u originalnog varijanti.
Ono što mogu da kažem na osnovu sinoćnjeg eksperimentisanja jeste da osećaj pod prstima ostaje isti ali dobijate jedan sjajniji lak npr. nešto poput polu-jelly varijante i tako jako lepo deluje.

Kako Vam se čini? Da li bi probale?

Ljubi Vas Prase!

54 comments:

  1. Fantazija! Prelepo! MH!
    I divno ti stoji. Dopada mi se i ova duzina noktiju, posebno na te tamne lakove. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :* i meni se dopada ova dužina, baš mi je za sve boje, posebno ove tamnije :)
      LS je zaista MUST HAVE :D

      Delete
  2. Interesanto je, svakako ce biti hit sezone, svi ce da luduju za ovom formulom mozda godinu dana ili dok ne izmisle nesto novo. :) Zanima me, kao i uvek, postojanost? I kako se skida? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da će biti, evo CG najvljuje sličnu kolekciju u martu
      http://www.prettypurplepolish.com/2012/08/china-glaze-texture-collection-preview.html

      Pošto sam ga tek danas namazala, utiske ću objaviti kasnije u ovom komentaru ali evo nešto više od 3h je na noktima i ne mrda... mislim da će ovo biti jedan od postojanijih lakova ;)
      Što se tiče skidanja, sinoć sam taj jedan skinula bez većih problema, princip je kao za šljokice, ko voli može folijom, ja sam naslonila vatu na nokat par seknudi pa zatim mikro pokretima gore-dole mrljala i svukla, trebalo mi je 2x tako da ponovim.

      Delete
  3. predivan je, i odlično ti stoji! super si uslikala.

    ReplyDelete
  4. Bas si brza :) Prelep je lak, totalno poseban!

    ReplyDelete
  5. Dopada mi se kako ovo izgleda :), a i opis je odličan. Vrlo na lepom (i meni veoma poznatom) primeru dočarano :)

    ReplyDelete
  6. Slike su odlicne, bas si se potrudila da nam docaras kako izgleda! Meni se bas svidja, nema veze sto je taman! xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako mi je stalo da Vam prezentujem što bolje slike i jako mi je drago da imam potitivnu reakciju :*
      Divan je skroz, ovako iz daleka kada se gleda podseća malo i na najtamniji ljubičasti pliš iz koga blinkaju roze sjajkice, jaoooooo!

      Delete
  7. Super izgleda, mada mislim da mi je smrt za skidanje :D Ali naravno da cu morati da ga probam :D

    ReplyDelete
  8. Bas deluje interesantno, morace da se proba :))))

    ReplyDelete
  9. Odličan je. Ne čudi me što ti je odmah postao miljenik.

    ReplyDelete
  10. Nije lijep, predivan je! Iako će biti muke sa skidanjem :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :*
      Sinoć sam skidala jedan probni, nije bilo toliko problema, videćemo kada budem skidala sa svih 20 prstiju :)

      Delete
  11. ljubav na prvi pogled *.*
    obožavam teksturu pod noktima... a nabavit ću i ovog, kad tad ;)

    ReplyDelete
  12. Naravno da bih probala! :)))))))))

    ReplyDelete
  13. Jako interesantan i neobican, dobra boja :)

    ReplyDelete
  14. Fenomenalan je! :) Moracu da kupim neki iz ove kolekcije. Za sad mi je favorit plavi. Bas me zanima koliko slojeva nadlaka ce biti potrebno da bude skroz gladak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da nema šanse da bude skroz glatak ali su stvarno prelepi, plavi je potpuni hit!

      Delete
  15. Ne znam da li sam jedina koja ne moze da uvidi lepotu ovog laka, tacnije finisa. Meni je ovo najruzniji finis ikada, kao grubi gradjevinski radovi samo na noktima. Mozda bi neka druga boja a ne crna lepse izgledala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi građevinski radovi! Zamišljam kako mešamo malter i nabacujemo na nokte :)
      Sreća te je izbor veliki a i lepo je kada su ukusi različiti.
      Ne znam da li si videla da su u ovoj kolekciji izbacili ukupno 4 boje, tako da pored ovog postoji još plavi, crveni i ljubičasti, možda bi ti oni bili interesantniji :)

      Delete
  16. Looks great! I love those liquid sand effect :)

    ReplyDelete
  17. jako zanimljivo izgleda, poseban je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nešto malo drugačije, skroz interesantno :)

      Delete
  18. Dobar izbor, ovaj mi je najinteresantniji od cele kolekcije, i mozda jedini koji bih kupila, ako prevazidjem fobiju od hrapave povrsine ;) odlicne slike!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije toliko strašno tj neprijatno zaista! Juče sam svima davala da mi pipkaju nokte :D da čujem utiske ne-lakoholičara i svi su bili oduševljeni a bilo je i žena i muškaraca, od 7-77 :)
      Inače dan 1, lak je neokrzan a svašta sam radiila...

      Delete
    2. Pa dobro ondak, mozda narucim miniku :) nego, izvini za spam, ali ovaj lak bi trebala da nabavis, ako nista drugo onda zbog imena http://www.lovelyinlacquer.com/2013/02/opis-and-this-little-piggy.html cim sam ga videla na tebe me je podsetio, pa sam morala... :D

      Delete
    3. Jao znam za njega ali ga nigde nisam našla, baš ga želim :)

      Delete
  19. Vraćam se opet gledati lakić koji mi je toliko predivan i teksturom i bojom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uživaj, baš mi je drago i nadam se da ćeš uskoro gledati i sopstveni primerak na noktima :*

      Delete
  20. Mnogo interesantan, ali mislim da bi sa nekim TC bio odlican. Jeste da to nije poenta, da se ne vidi prava struktura, ali meni bi licno bio lepsi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prednost ovakvih finiša što imamo 2 laka, to volim! Lep je i sa tc :)

      Delete
  21. Divan je, neobican, pomalo rokerski, ne cudi me da ti se svidja.:) Probacu verovatno i ovo cudo:), iako najvise volim obicne kremaste.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vredi probati stvarno :) i baš je u nekom rok fazonu da znaš :D

      Delete
  22. Jao prelepo ti stoji! Odlican izbor :)

    ReplyDelete
  23. Weeeee, prekrasan! jedva čekam da mi stigne kolekcija :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oduševićeš se jer je uživo još lepši!!!

      Delete
  24. Malo se naježih koliko je dobar :) Moram ga nabaviti, mada mislim da bih non-stop dirala nokte, pošto ja volim hrapave površine :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volela, ne volela, ovo mami da pipikaš a i dtugi ljudi vole da pipkaju :D

      Delete