Sunday, March 10, 2013

The Impossible LIQUID SAND



Pozdrav ženske,

nadam se da uživate i odmarate danas a ja sam odlučila da namažem crveni LS i pokušam da ulepšam i Vaše trenutke dok budete listale blogove.






Crveni LS sam mislila da preskočim jer mi nije delovao nimalo interesantno dok sam razgledala swatcheve na internetu i mislila sam da je zbog zvezdica pomalo dečiji. Onda, jednog popodneva na kafi sa prijateljicom, probam njen primerak i oduševim se! Niti je dečiji niti deluje jeftino... ma znala sam da ću morati da okupim četvorku!
Deluje poput nekog pekmeza od jagoda jer boja nije čisto crvena, više je koralno-crvena i sadrži male, šestougaone i šljokice u obliku zvezda koje su holo.



Formula deluje kao polu-jelly i krajnji efekat je mnogo interesantan. Potrebna su 2 sloja za potpuno pokrivanje, vreme sušenje je oko 10-15 minuta kao i kod prethodna dva LS.
Što se tiče zvezdica nisam imala problema da ih ulovim ali potrebno je protrljati bočicu između dlanova kako bi se rasporedile jer hoće da odu na dno.

Znam da je dosta Vas jedva čekalo da uradim recenziju ovog laka pa sada ja jedva čekam da čujem Vaše utiske kada ga vidite ovako na noktima.

Lep dan Vam želim,
ljubi Vas Prase!


51 comments:

  1. meni se mnoooogo svidja :) zvezdice u njemu pogotovo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja još ne verujem da mi je ovo osvojilo srce ali stvarno je simpatičan skroz lak :D

      Delete
  2. Divota od laka, nisam znala da ima zvezdice, sad mi se jos vise svidja :) Definitivno ide na WL!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko bi rekao da će ovaj LS steći toliko obožavateljki :)

      Delete
  3. Zvezdice mozda malo secaju na detinjstvo, ali u svima nama zivi dete, tako da sve je dozvoljeno! :) Super izgleda!

    ReplyDelete
  4. Meni je ovaj bio favorit, baš zbog opisa na Netu da izgleda kao preliv od jagoda. Gledam tvoje fotke i zaista je njam-njam!! Ja sam planirala da lakiram bez zvezdica, ali ipak su simpa.

    Oduševljena sam brzinom predstavljanja noviteta!

    Da li se baš baš osuši nakon 15-ak minuta ili samo na dodir?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš je kao preliv od jagoda :D
      Zvezdice su i meni skroz simpa, nisam uopšte očekivala da će mi se ovaj lak toliko dopasti!
      I da, osuši se potpuno nakon 15 minuta.

      Delete
    2. Super, hvala na odgovoru!

      Još samo da te pitam da li je naručivanje iz NL smaranje u smislu da moraš ceo dan da sediš kod kuće i čekas ili se kurir javi pre nego što dođe?

      Delete
    3. Možeš da ih zamoliš da napomenu kuriru da te pozove, mada umeju i samoinicijativno da se jave kada je npr nezgodno za parkiranje pa te cimaju da izađeš :)

      Delete
  5. Znam šta mi čini ovaj i ljubičasti manje zanimljivim od LS četvorke - nisu dovoljno mat. Podseća me na mokar pesak, a zvezdice samo pojačavaju iluziju. Mislim da negde na Havajima postoje takve crvene plaže. Odjednom mi The Impossible deluje mnogo primemljivije :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Auuuu uvek izvučeš neki dobar adut tj. opis :) !
      Jeste, ovi nisu toliko mat kao npr Stay the Night, videću još kakav je Number.

      Delete
  6. Lepo lepo! Jel se mucis kada skidas ovaj lak?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam se mučila, prislonim vaticu, držim malo duže no obišno i svučem.
      Mada sam jednom isporbala i onu foru sa folijom, pošto nikada do sada nisam i zaista je sjajna stvar!

      Delete
  7. Nije nešto što bih ja nosila ali tebi super stoji.

    ReplyDelete
  8. meni je presladak od početka, i po tvojim slikama bih rekla da se zvezdice baš lepo raspoređuju. ja ga uzimam svakako.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da jako lepo, ja sam mislila da će biti zeznuto ali nije nimalo, samo protrljaš malo bočicu između dlanova.

      Delete
  9. Girly, novogodišnji. Ne znam...onako.

    ReplyDelete
  10. Da je plavi, rekla bih pravo morski s tim zvjezdicama :) Sladak mi je, volim tu koraljno-crvenu.

    ReplyDelete
  11. Presladak! Volela bih da je pesak stvarno ovakve boje, ali i ljubičeste :))))

    ReplyDelete
  12. Jao, zvezdice su mu odlicne, bas je dobar touch sto su ih dodali. Svidja mi se mnogo, ali mi je i dalje onaj tamni favorit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, skroz je zanimljivo zbog tih zvezdica :)

      Delete
  13. Boja je stvarno lepa i generalno mi se sviđa ta liquid sand linija samo me odbijaju te zvezdice, ali dobro, u manjini sam :)

    ReplyDelete
  14. Meni se baš dopadaju ove zvjezdice u njemu, a tebi su na noktima baš sjele tamo gdje trebaju :) A i boja je predivna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da sam se trudila ne bi ih ovako dobro rasporedila, hvala :*

      Delete
  15. Divan ti je i ovaj LS Prase :)
    Posebno mi se dopada sto si uspela na svaki nokat da postavis po jednu zvezdicu :D vecina blogerki je to ofrlje mazala,pa ne videsmo nijednu.

    ReplyDelete
  16. Super je! Zvjezdice su mi baš zanimljive :)

    ReplyDelete
  17. a joj, kakva sam čudna, ja se sve ježim kad vidim ovo da ima ovakve gromuljice po laku :)))
    nemoj da mi se smeješ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neću... jednom prilikom kada se vidimo, namazaću ga i teraću te da mi pipkaš nokte buhahhahhahahahha :D
      :*

      Delete
  18. Jaoooo,Prase,kakav pekmez od jagode...Pa ne moze lepsi da bude!
    Gledam slike i sve mislim kako ti nokti mirisu na jagode:-)))
    Zvezdice takodje divne...ma nemam reci kako mi se svideo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dok čitam tvoj oduševljeni komentar imam poriv da zalepim njušku na ekran i proverim da li mirišu :D
      Hvala :*

      Delete
  19. Prekrasno izgleda baš ko pekmez

    ReplyDelete
  20. ma svi mi se sviđaju, prekrasna mi je ova tekstura na noktima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni, odlepila sam potpuno i jedva čekam nove da nam dođu!

      Delete
  21. It looks so beautiful! I like it :)

    ReplyDelete
  22. Preslatko ti stoji! A ove zvezdice su ludilo <3

    ReplyDelete
  23. Prvo sto mi je palo na pamet je ovo - da sirene postoje i da mazu nokte vervatno bi sve imale ovaj lak na noktima. :) Bas sam se prijatno iznenadila! Odlicno ti stoji! :)

    ReplyDelete
  24. Prasence, da li ti stavljas SV preko LS ili ne?
    Mislim da ce mu on unistiti lepotu a opet toliko dugo nisam mazala lak bez SV ili Mavale da imam utisak da je to nemoguce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam uopšte stavljala, ne privlači me jer baš volim ovaj finiš :)

      Delete