Wednesday, April 17, 2013

DS Extravagance


Pozdrav drage moje!

Danas sam imala najlakšu odluku ikada što se tiče mazanja - još jedan lep i sunčan dan, molba drage Ivone za predstavljanjem ove lepotice i voila, ekstravagancija je na mojim noktima!





Ovaj DS je lansiran jeseni 2008. i tada je ja mislim bio jedini izuzetak te je umesto dva DS laka koja se tradicionalno lansiraju, predstavljeno čak 9 novih nijansi zajedno sa DS Top Coat-om (koga bih ja tako radooooo posedovala!).
Ovaj primerak je najpopularniji i najprodavaniji pa je postao deo stalne DS postavke i mogu konstatovati da je sa punim pravom jer je ovo zaista čisto savršenstvo u bočici!
Ovo je jedna od najženstvenijih boja koja postoji u lakoholičarskom svetu. Divna i intezivna ljubičasta nijansa crvenog podtona podjednako laska i toplijim i hladnijim tipovima dok onaj rasuti holo efekat (koji sam spominjala kod DS Fantasy laka) daje određeni dašak glamura pa i ekstravagnacije, što da ne. Naravno ništa od toga nije napadno već baš odmereno dozirano. U zatvorenom prostoru imate jednu damu  u kojoj su skriveni izmrvljeni dijamanti dok na Suncu ta dama postaje rock and roll kraljica! 
Ma drage moje, ovo je lak za sva vremena i za sve male i velike Žene!



Ovaj lak zaslužuje ocenu 10 po svim stavkama: maže se kao san, formula mu je predivna (na slikama su 2 sloja, mada može biti jednoslojac), suši se brzinom svetlosti, završnica je visokog sjaja. Zbog svega toga, ovaj lak sam najviše trošila onda kada mi je trebalo nešto efektno i da bude brzo suvo po principu ''good to go''. Zbog pominjane prirodne, sjajne završnice i te brzosušeće osobine, nadlak Vam ni ne treba.
Mama, sestra i ja ga obožavamo i kada bih savetovala nekoga šta da uzme od OPI-ja, ovaj lak bi bio u samom vrhu liste!

Kako se Vama dopada?

Do novog kuckanja,
ljubi vas Prase!


63 comments:

  1. Au, pa ovo je jedan od najlepših lakova ikada verovatno :O

    ReplyDelete
  2. Oduševljena sam što si ga baš danas predstavila. Fantasy mi se toliko dopao da sam odlučila da ovaj sutra kupim. Nisam znala da je deo stalne postavke, pa možda ipak sačekam sajam! Ali teško, divan je i sjajno si ga opisala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ti nije teško, sačekaj :D
      Mada uvek možeš zvrcnuti NL ;)

      Delete
  3. Au, kakva lepota! Triput sam skrolovala slike da ga bolje vidim! Želim! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidim ja da će biti nestašice, džaba što je u stalnoj postavci :D

      Delete
  4. Reminiscencija na moje dvadeset sedme, dvadeset osme godine...:)

    ReplyDelete
  5. Stvarno je prelijep - od nijanse do shimmera u sebi :)

    ReplyDelete
  6. Prasence, tako ti divno stoji ovaj lak
    Nalazi se na mom spisku zelja odavno ( samo nikako da se uskladim sa NL )
    A i ja kao drugo prasence ga moram imati :)

    Da li ti imas Merry Midnight?
    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao motaš ga imati jer je stvarno poseban :*
      Nažalost taj lak nemam, njega je nemoguće naći jer spada u raritete :(

      Delete
    2. Proslo leto sam zvala NL za taj lak i rekli su mi da imaju i dok sam ja uskladila svoju porudzbinu nije ga vise bilo :(
      To je prvi OPI koji me je odusevio i pomislila sam da ga barem ti imas
      AKo ga vidis negde javi :*

      Delete
    3. Hoću, biće mi zadovoljstvo :)
      Ja sam ga isto tamo tražila ali mrka kapa :( a jedna devojka ga je našla prošle godine na Sajmu u onoj korpici za 500rsd, zamisli!!!

      Delete
  7. I ovde...baš si me obradovala <3
    Lak je predivan, obožavaću ga kad ga nabavim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago :*
      Nadam se da ćeš ga što pre nabaviti!!!

      Delete
  8. Kako je divna boja, odmah ide na wl :)

    ReplyDelete
  9. Oh mislim da sam se zaljubila. :P Krasaan je ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da jesi, uživo je još lepši :*

      Delete
  10. Prelep, stvarno i dodatni + je što se brzo suši.

    ReplyDelete
  11. divan je, upravo to je ta nijansa koja i ja posedujem, doduse jedina za sada! :)
    obozavam ovo prelamanje najrazlicitijih boja, i kod tebe na fotkama se bas lepo to i vidi :)

    ReplyDelete
  12. aaa divan je! ma svi su ti lipi koji god da imas a meni celjust do poda

    ReplyDelete
  13. divan je,a tek tvoji nokti,savrseni :)

    ReplyDelete
  14. Ah, da, prekrasnoća. Te čestice u DSovima su prelepe, a posebno u kombinaciji sa ovako malo jačom bojom.

    ReplyDelete
  15. Ova boja je f.e.n.o.m.e.n.a.l.n.a!! :)))

    ReplyDelete
  16. preprepredivan! super si ga ulovila. moraću i ja uskoro da ga mažem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maži, maži, mažiiiiiiiiii, jeeeejjjjjj!!!

      Delete
  17. Ajoj, skoro sam opala s stolca od ljepote :)

    ReplyDelete
  18. moj se zgusnuo do besvesti i nema mu pomoci :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ubacila sam ne znam koliko kapi thinnera i ne vredi kao guma je

      Delete
    2. Verujem :(
      znam da ti sada ne treba ni jedan lak ali ako se zaželiš, uvek možeš da ga nabaviš :D

      Delete
  19. Doslovno buljim već 10 minuta u slike i divim se.. a treba i napisat nešto i žurit se spremat dalje, a ja sam bez teksta! što da kažem, kad je sve već rečeno, diiii-van! i vjerujem da je još divniji uživo :)

    ReplyDelete
  20. Uopšte nisam iznenađena što je najpopularniji, preeeeeeeeeeeeeeeeeeedivan je!!!

    ReplyDelete
  21. Predivan je, zaista... :) Sad razmisljam koji mi je lepsi, ovaj ili plavac i ne vredi, ne mogu da se odlucim. :D

    ReplyDelete
  22. Ovim lakovima definitvno su data prava imena. Sjajno izgleda!

    ReplyDelete
  23. So gorgeous! Especially in the sunlight <3

    ReplyDelete
  24. Predivan. Majstorski si uhvatila crvene i plave momente na suncu :*

    ReplyDelete
  25. Jednom recju - divan! Potpuno je zenstven!

    ReplyDelete
  26. Nije ni cudo sto je toliko popularan kad je prelep...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno je poseban od svih DS-ova u ponudi <3

      Delete
  27. predivan i izuzetno zanimljiv lakic :)

    ReplyDelete
  28. Jedan od prvih opika koji sam mazala, predivan, zaista mu nema ravnog

    jako dugo mi je bio na vrhu DS wish liste, al u medjuvremenu sam se druzila sa DS Fantasy, pa je on preuzeo primat :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taj Fantasy je gotovo nemoguće naći da znaš :(

      Delete