Saturday, August 31, 2013

Oinkgram #august


Hello!

Dragi moji, ovo je već četvrti put kako poslednji dan u mesecu koristim za malo drugačije druženje tj. instagram post pa Vas pozivam da zavirite u  delić mog avgusta, moj kraj leta ako niste ispratili šta sam sve kačila!






Mesec je započet tako što smo Đole i ja odlučili da se priključimo jednoj akciji na instagramu i hajfajvujemo sa ostatkom sveta!


Mama kupila novu šolju <3


Na Adi, na svakom stubiću tokom vrelih dana ste mogli da vidite grupnjak puževa - neverovatno :D


Kada sam mojima uzimala Koka - Kolu, izbor je pao na ovu, kako bi podelila radost sa svim cicama koje prate moj blog <3


Najviše volim ovakve suvenire :D sestra donela iz Grčke!


Donela i ovo super slatko pakovanje Tic - Tac bonbonica!


Smorkio sam se od vrućine... i slikanja!


Mučeniku je toliko bilo vruće da je spavao u lavabou...


A i mi smo se smorili zbog vrućine pa nam je bilo dosadno :D


Ne znamo da li se mališa zaljubio ili je umislio da je naš ukras njegova majka ali svaki dan je dolazio i dugo se zadržavao, međutim jednog dana mu je Đole došao glave :(


Sa prijateljima na kafi u kafiću sa zanimljivim :D detaljima...


Obožavam ovaj slatkiš!


Šljiva nađena kod brata... pa ko kako želi da je nazove :D


Pica kao predah u ogromnom Iulius moll-u u Temišvaru!


Deo kozmetičkog suvenira sa tog izleta :D


Deo onoga što sam kupila u H&M tj garderobnog suvenira :D


Deo slatkih suvenira :D


U ovome se davimo poslednjih dana, brusketi by moja sestra :)


I kao sjajna završnica ovog meseca, okupljanje sa mojim dragim drugaricama lakoholičarkama <3



Narode, to bi bilo to - najzanimljiviji detalji ovog meseca, nadam se da ste ga i Vi lepo proveli! Ako želite da vidite ostatak, posetite moj profil.

Vidimo se u septembru,
ljubi vas sve puno Vaše Prase!


53 comments:

  1. BAs su mi ponekad zanimljivi ovakvi postovi. Jadan macak kad ste mu nabacili naocare i sat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Đoletu je inače ovo najnormalnija poza za sedenje, ponekad verujem da nas imitira :D I svaki put posle ovoga kada smo mu prišli i stavili naočare, on je najnormalnije sedeo i gledao kroz njih, okretao glavicu... A nije jedna od onih životinja koja baš dozvoljava maltretiranje, hit :D

      Delete
  2. Sjajan mesec, veliko bravo za sestru i njene suvenire.
    Zašto stalno kačite slike hrane, tek sam ustala i već mi se jede pica?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :
      Jao, mislim da se svi ovako kažnjavamo :D ja sada moram u pekaru :D

      Delete
  3. Đole, zvezda instagrama. I puževi. Sećam se puževa. I druženje. Bilo je lepo :D

    ReplyDelete
  4. Želim Kiwi izveštaj, polish loving narode! :DDD
    I obožavam ovakve postove! Divnooo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš volim što smo se našle! Šteta što nisi išla sa čoporom :D
      Toliko smo se zaludele da smo jedno 5 minuta ako ne i više stajale ispred vrata i pričale, da bi shvatile da smo odavno sve završile i trebalo bi da napustimo objekat :D
      Ja sam napokon kupila tačkalicu, jeeeej!!! a pao je i prvi NYX šoping, Femme karmin - mislim da bi se tebi baš svideo i Knight jumbo olovka za oči :) Tamošnji lakovi mi nisu zanimali mada sam zagledala bočice :)

      Delete
    2. I ja mnogo volim! Baš nam je bilo fino druženjce! <3 I mnogo mi je bilo milo i što sam opet videla tebe i Ivu!
      Eh, ne pođoh i ja put 29.11, međutim, kako mi je pre neki dan stiglo par stvari iz NS-a, nisam htela da dodajem nove kandidate na WL. :D
      Super ulov, Prasili! Sad željno očekujemo neki tačkikir. Ili tačkir? :)

      Delete
    3. I meni je drago što sam uspela na ovo okupljanje da dođem, uželela sam vas se <3
      Dobro, ti si imala opravdanje a ja ću se utačkati uskoro :D

      Delete
  5. Hehehehe bas sam se nasmejala za suvenire. :D Sve u svemu, bilo ti je lepo. :D Pozdravi Djoleta! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zar nisu najbolji! aravno i magnetići za frižider!
      Hvala :*

      Delete
  6. Imam osjećaj da bi Đole mogao stati uz bok Josipinom (GirlyGirliness) Murkiju! Odlični detalji, jako volim ovakve postove. I nekidan sam instalirala Instić i sad te i tamo pratim, al znam da znaš. Instić mi je baš superiška! I Pinterest isto! Jedino još uvijek ne kužim Twiter... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da bi njih dvojica bili super drugari :D
      Da, videla sam <3 baš mi je drago da nas ima sve više tamo! Ja nemam Pinterest ali i ovo mi je previše :D od twitera odustala davno :D meni je i FB previše :)

      Delete
  7. Hahahahha kako sam se nasmijala!! Kak bi bilo super da se Đole i Murki malo podruže, mučenika dva :D UZme mi Lenka riječ iz usta :)
    Super fotke i nasmijala sam se i sve :D

    ReplyDelete
  8. Sper su slike,posebno suveniri :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prase ne znam da li pratis ovaj blog, ali cim sam videla novipost samo si mi ti pala na pamet, pogledaj pa ce ti sve biti jasno ;))) http://www.justcakegirl.com/2013/08/godisnji-cupcakes-special-edition.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+JustCakeTheCupcake+%28Just+cake+the+Cupcake%29

      Delete
  9. Vec sam ispratila vecinu momenata ;)
    Divne fotke, narocito Djole :) Car <3

    ReplyDelete
  10. Volim ovakve postove, podeli sa nama sestrin recept za bruskete i cenu H&M mindjusa. Hvala.:) Lola

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lola, vrlo jednostavno a pustiš mašti na volju za ''ono preko'' :)
      Isečeš stari hleb, kifle... ona je premazala puterom i zapekla u rerni jedno 10 minuta na max, onako da bude hrskavo. U činijici je napravila mix paradajza, belog luka u granulama i bosiljka u maslinovom ulju i posle to prelivala preko brusketa. Kao što rekoh, po želji možeš stavljati i neki sir, parče mesa, tunjevinu... ko šta voli! Jednostavno a ukusno!
      Što se tiče minđuša, one su bile 4,95e.

      Veliki pozdrav :*

      Delete
  11. predivne fotke! suvenir iz grcke je prelep :) a jadan djole kako ste ga okitili :D legenda je:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo nam je dosadno a on se mukica prepustio :D
      Hvala :*

      Delete
  12. đole je zvijezda <3
    bravo za mamu i seku, vidim da te dobro paze :D

    ReplyDelete
  13. Baš sam neki dan razmišljala kako nisam puževe vidjela 100 godina nigdje, a živim u "prirodi" i sama sam zaključila da kao i jadne pčelice izumiru zbog pesticida i svih tih otrova, a onda me ti razuvjeriš :)) I moram ti priznati da sam se toliko nasmijala, krivo sam pročitala ovo druženje sa kolegicama, umjesto lakoholičarkama, moj mozak je brzinski pročitao alkoholičarkama, pa sam se onda vratila nazad da bolje pročitam :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pazi, mi ti zaista dođemo kao ovisnička grupa :D još i kada pridodamo isparenja od acetona i lakova... :D
      Puževi su i mene oduševili, nisam ih ni ja videla baš dugo a onda ovako u grozdovima na par stubića i samo pristižu!

      Delete
  14. baš zanimljiv post, naučila (ili bolje - pročitala) sam nekoliko novih riječi :D a šljivu ću nazvat 'jaja' :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa najiskrenije i ja sam ih nazvala mudancima :D Eto, izvinjavam se na rečniku ali... to sam isto ja :)

      Delete
    2. Ma ne, ne, nisu ružne riječi, ali baš nove hahah :D

      Delete
  15. Hahhaaha, odlican post!

    Ali fotke s mackom ulavabou i s naocala su me totalno odusevile:))

    I onaj ogromni Tic-Tac :D

    ReplyDelete
  16. Općenito jako volim ovaj tip postova kod drugih cura. Moram i ja krenuti sa takvima.

    ReplyDelete
  17. Super post! :) lepo je videti i taj segment, i mogu ti reci da su mi ove hrana-fotke otvorile apetit za danas :D

    ReplyDelete
  18. Ivana, super ti je bio mjesec - posebno su me nasmijali grupnjak puževa i macan sa naočalama i satom, jadna životinja :P Šalim se, vidi se da si cijeli mjesec uživala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bogami kada se sabere, avgust je bio ajbolji letnji mesec :)
      Inače Đoletu smo navukli i bratovljeve patikice kad je bio beba, to popdne je bio šou :)

      Delete
  19. Beše to jedan zanimljiv mesec :) I ja najviše volim kozmetičke suvenire :D

    ReplyDelete
  20. Zanimljiv mesec :) Eno i mojih papaka na slici, mazem Fiji :D Videvsi picu, sad sam gladna.

    ReplyDelete
  21. Mene zanima post o vašem druženju :) ja bih voljela da ih bude i kod nas što više :) i lijepi suveniri :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam imala u planu to da objavljujem jer naša koleginica Jelena to objavljuje jako lepo ali ako poželite, predstaviću Vam i ja jedno naredno druženje :*

      Delete
  22. Oh pa hvala za koka kolu Cice :D
    A sljive me podsetise na neko sexy dupence :D

    ReplyDelete
  23. Ajme, toliko je novih oink ljepotana kod tebe da ne znam otkud bih prije krenula, a već mi sline cure! Šalica me skroz naskroz oduševila, triput hura za mamu, a Đoletu super stoje cvike, pita Snoopy gdje ih je kupio da i on sebi nabavi takve :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Snupi mora nabaviti slične pa onda da pravimo veliko okupljaje blogerskih mačkovišta <3
      :*

      Delete