Sunday, November 10, 2013

OPI Srbija voli Prase!!!


Pozdrav dragi moji!

Iako sam napravila neplanirano dužu pauzu (zbog koje sam se užasno nervirala), vraćam se sa velikim vestima koje će Vas, sigurna sam obradovati koliko i mene! Naime, dragi ljudi iz OPI Srbija tima su me kontaktirali pre neki dan vrlo toplim i prijateljskim mail-om, te smo ostvarili jako lepu saradnju koja će se tek razvijati na radost svih nas!

Kada sam otvarala blog, ovo mi se činilo nedostižno i nisam razmišljala u tom smeru, mada sam želela da idemo u korak sa svetskim blogovima. Želela sam svojim pratiocima da priuštim deo ekskluzive koja je uveliko postala deo standarda u svetskoj blogosferi. Želela sam da budemo u trendu, da budemo u korak sa novim kolekcijama. Trudila sam se koliko je to bilo u mojoj moći i mislim da smo svi zaslužni što danas mogu da se pohvalim da smo, zahvaljujući OPI Srbija timu koji je zaokružio našu priču, postali delić velike OPI porodice.
Hvala, volim Vas ljudi!!!






Takođe bih iskoristila priliku da se pohvalim poklonom koji sam dobila od OPI-jevaca, jako lep gest kao mali znak zahvalnosti sa njihove strane! Primerci iz novih kolekcija, jesenje San Francisco i novogodišnje Mariah Carey koji su mi toliko divni i moderni za predstojeće dane!



Očekujte recenzije na blogu o njima ovih dana a nadam se da ću uskoro prikupiti i ostatak sa wish list-e pa da Vam predstavim obe kolekcije koje su božanstvene!
Hvala još jednom dragim prijateljima iz OPI Srbija tima, pre svih Vukoti koji me je kontaktirao i Vama dragi Prasići na ukazanom poverenju!

Do novih pobeda,
ljubi vas sve Vaše Prase! Oink!


105 comments:

  1. Super suradnja, zaslužila si! <3

    ReplyDelete
  2. Bilo je i vrijeme :)) Stvarno si to zaslužila i krasno mi je kako si ostala ustrajna u svom prvotnom naumu i da imamo takav jedan blog gdje je sve na jednom mjestu i često znam listati tvoje postove, gledati OPIke i stavljati pojedine na svoju čistu želja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno <3
      Drago mi je da je moja odluka bila ispravna i da ste zaista svi zavoleli ovo mesto :*

      Delete
  3. Draga, sve si ti to zaslužila. Baš se veselim zajedno s tobom :D

    ReplyDelete
  4. Bas se radujem za tebe, ovo je supeeeeeer :* <3

    ReplyDelete
  5. Čestitam, čestitam.
    Jesi li sama birala proizvode?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3
      Želela sam da me iznenade i bogami jesu, sve sam to imala na listi želja, tako da je odabir pun pogodak <3

      Delete
    2. Možda su bacili pogled na tvoju listu želja :D
      Jedva čekam recenzije za Marajice i Avojuice.

      Delete
    3. Možda, mada je nisam ažurirala skoro! :D

      Delete
  6. Vec sam ti cestitala ali moram ponovo :)
    Nase prasence je najveca opiholicarka ikada
    Jedva cekam slicice i ostale ekskluzive koje ces deliti sa nama
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno <3
      I ja jedva čekam sa Vama da delim lepe vesti :*

      Delete
  7. Ja sam sve u mail-u rekla.
    Presrećna sam! <3.

    ReplyDelete
  8. Prasenceeeee naseeeee je konacno postalo deo OPI tima!!! Nemas pojma koliko su me obradovale ove vesti <3 Zelim ti divnu i uspesnu saradnju jer znam koliko ti ovo znaci, a ja sam se samo pitala kada ces nas obradovati ovim vestima!!! :* <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala mila :*
      Ovo su divne vesti za sve nas, zaista sam znala da ćemo se svi radovati zajedno <3

      Delete
  9. Cestitam :) Zaista si zasluzila, i pogotovo mi je drago sto znam da si u sve ovo usla iz ljubavi prema OPIcima a ne iz koristi i drago mi je da sam te pratila od samog pocetka i naravno pratim te i dalje kako se uspesi nizu...jaooo divna vest :) :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga <3
      Jeste, zaista je tako jer su OPI-ke postale moja velika ljubav, tolika da sam poželela da otvorim blog i širim ljubav! Ok, ljubav od preko 200 bočica jeste nenormalna ljubav ali je LJ U B A V :D
      Zaista mi nikada nije bilo stalo do koristi već upravo ako postoji mogućnost da ovo izdignemo na veći nivo jer to i jeste poenta za sve nas. To se prepoznaje i srećna sam zbog toga! Hvala! :*

      Delete
  10. Jaaaao konacnoooooo! <3
    Mnogo mi je drago zbog toga! Cestitam Prasence! :*
    Moj favorit je Muir muir i jedva cekam da ga vidim na tvojim noktima!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Merika <3

      Divan je, baš je divan mada su mi sva četiri lepotanci :)

      Delete
  11. Ako neko ovo zasluzuje onda si to ti,savetujem ljude iz OPI Srbija da budu malo darezljiviji sto se poklona tice,jer ja kao i vecina devojaka kada pomislimo na OPI proizvode pomislimo na tebe i tvoj divan blog,takodje sam vecinu nijansi lakova kupila zahvaljujuci tvojim postovima,jer je drugacije kada na tvojim noktima vidim nijansu nego u prodavnici ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga <3
      Drago mi je da sam postala asocijacija za ove divne lakove i što sam pomoć u izboru :*

      Delete
  12. Prase, čestitaaaaaam od srca! ;)))) Potpuno zaslužena saradnja, radujem se divnim novim postovima i kolekcijama. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno draga :*

      Čestitam na blogu, videh sinoć i potpuno sam oduševljena !!!

      Delete
    2. Hvala ti mnogo draga, :-****

      Delete
  13. Bravo,cestitam ti od srca,zasluzila si ♥
    Lakici su prekrasni,jedva cekam da ih vidim na nokticima ;)

    ReplyDelete
  14. Svi vole prase :) Zasluzila si, ne znam nikog ko boli opi viseod tebe! Cestitke! :*

    ReplyDelete
  15. Juuuuhuuu, sjajne vijesti! Sad ti opraštam što te neko vrijeme nije bilo (šalim se naravno :)) ...Čestitam ti na tako prekrasnim vjestima i želim tebi i svima nama puno puno šarenih OPI-ća!!!

    ReplyDelete
  16. Jeee, čestitam od ♥. Jedva čekam nove recenzije :)

    ReplyDelete
  17. nadam se da je ovo početak jednog divnog prijateljstva <3

    ReplyDelete
  18. Mnogo mi je drago, bas si zasluzila! :)))

    ReplyDelete
  19. svaka čast! zasluženo :))

    ReplyDelete
  20. Svaka čast! Baš se radujem zbog tebe, zaslužila si. Mnogi od nas su ti to poželeli za rođendan i eto, ostvarilo se!! A bilo je priče da je to u Srbiji nemoguće, zaista mi je drago što se ipak ostvarila saradnja. Verujem da će OPI Srbija biti prezadovoljni, kao što smo i svi mi koji pratimo blog. Srećno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tek sam sada pogledala šta si dobila :) ipak je sama vest o saradnji hit! Lakići su predivni, a jednog od njih i ja planiram ovih dana. Kremice takođe super, mada te dve nisam probala.

      Delete
    2. Hvala zaista na lepim recima <3
      Kao sto rekoh, nista bez svih Vas, ovo dozivljavam kao zajednicki uspeh i definitvno je sve moguce <3

      Jeste, prelepi, vec sam Vam spremila recenzije o prva dva... Obe kolekcije su cista fantazija a bice i o kremicama, nisam ni ja ova dva mirisa imala <3

      Delete
  21. Hoho diiivne vesti :D Cestitaaam :*

    ReplyDelete
  22. divno, prase! (mada, dobro su se setili ;))

    ReplyDelete
  23. Super draga, i meni je najveća želja da idemo u korak sa svetskim blogovanjem, a pre svega da se pojavi malo više youtube blogerki, jer sam pored tanjice, zorane i još par njih gotovo jedina srpkinja tamo, što je jako tužno. Jedva čekam recenzije!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da ce sve jednog dana doci na svoje mesto, ipak smo svi pioniri u ovome u Srbiji.
      Hvala <3

      Delete
  24. Bilo je i vreme! :)) Cestitam! :*

    ReplyDelete
  25. Čestitam i ja, i slažem se da nisu trebali čekati ni dosad! :*

    ReplyDelete
  26. Apsolutno zasluzeno, i meni je drago ! Divno ! :))
    Happy23

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, jako me raduje sto se radujete iskreno samnom <3

      Delete
  27. Jao bas super sto ste zapoceli saeradnju! Predivni su i lakovi koje si dobila. Bas su po mom ukusu :)

    ReplyDelete
  28. Čestitke, jako mi je drago zbog tebe! Jedva čekam vidjeti manikure s novim lakićima ;)

    ReplyDelete
  29. Praaaseeee! Kako me je obradovala ova vest! Ako iko zasluzuje njihovu paznju definitivno si to ti! Unapred se radujem ekskluzivi :)

    Liv

    ReplyDelete
  30. divno i konacno !!!! i bas mi je i vise nego drago !! Lana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je sto svi zajedno mozemo da podelimo ovako lepe vesti, hvala <3

      Delete
  31. Čestitam ti draga…. Definitivno zasluženo i drago mi je da su to i oni uvidjeli….

    ReplyDelete
  32. Bas lepa vest! :)
    Stvarno si zasluzila! :) I lepo od njih sto su se javili.. :)

    ReplyDelete
  33. Napokon! Svaka čast, zasluženo! ;)

    ReplyDelete
  34. Svaka cast bas se radujem prasence zasluzila si

    ReplyDelete
  35. jos jednom da cestitam i ovde! ako neko zasluzuje paznju OPI Srbija onda si ti svakako ti, OPIcena OPIholicarka :)
    pokloncic je prelep, a mi se nadamo skorim postovima o raznoraznim novitetima :)

    ReplyDelete
  36. Ako je itko zaslužio, onda si to ti <3

    Bravo i čekamo divne manikure <3

    ReplyDelete
  37. Toooooo! Mnogo mi je drago zbog ove saradnje, bilo je krajnje vreme da primete tvoj blog, tvrdim da si ti prodala više OPIća nego sve one skupe reklame koje se mogu videti u gradu.

    ReplyDelete
  38. Divno Prasence, divno :) Pa zar ja moram da saznam preko bloga, papak li ti tvoj lakirani :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj sramim se! ! ! Iskreno nikome nisam ni javila a i ovo se odvilo jako brzo!
      Hvala <3

      Delete
  39. Jeeeeeeeeeeeeeeej divne vijesti Prase!! Zasluženo, i kako mi je drago vidjeti kad se nečiji trud isplati i kad je prepoznat!

    ReplyDelete
  40. Cestitam ti na saradnji, ja sam se bas pitala zasto ti vec dosad nisu ponudili, za region im pravis najvecu reklamu! :)

    ReplyDelete
  41. Čestitke! Ako je netko zaslužio, to si ti. :)

    ReplyDelete
  42. Bas mi drago,zasluzila si!!! Cestitam!! :))))

    ReplyDelete
  43. Cestitam, bas radosne vesti, i da ih imas jos u buduce :D

    ReplyDelete
  44. Draga moja već sam ti čestitala na ani, ali ajde da ponovim. Od srca mi je drago da ste ostvarili saradnju, ti si stvarno zaslužila da te primete, napravila si im maestralnu reklamu. A ja se radujem svim novim lakovima koje ćeš nam predstaviti juhuuu :*** Tu si moj OPI-guru Prase :*

    ReplyDelete
  45. supeeeeeeeeeeer, baš mi je drago i čestitam!

    ReplyDelete
  46. konačno! ako ti nisi zaslužila, ne znam tko je :*

    ReplyDelete
  47. Divno Prase! Stvarno se radujem zbog tebe :D Definitvno si zaslužila!

    ReplyDelete