Saturday, December 28, 2013

Designer... de Better!


Pozdrav dragi moji!

Ovih dana vlada prava novogodišnja groznica (koja me priznajem iz godine u godinu sve više živcira ali ovde nije ni vreme ni mesto za negativne stavove) i shodno time sam se rukovodila pri izboru lakova koje bi Vam predstavila i možda i inspirisala pri odlukama da probate nešto novo ili jednostavno odaberete praznični manikir. Ovi dani su idealni da sebi dopustite malo više bling-bling momenata pa Vam danas donosim upravo jednu takvu lepoticu!

 


DDB je slučajno baš lak iz novogodišnje Mapet kolekcije kojom nas je OPI darivao 2011. godine. Ovaj lak je zaista unikatan jer u srebrnoj osnovi imamo bronzano-narandžaste glitere koji se jasno vide i daju šmek čitavoj priči. Zbog takve kombinacije ovaj lak pri nekim osvetljenjima ima privid i šampanj ali i taupe nijansi.



Formula je jako dobra jer je malo gušća pa su dovoljna dva sloja za potpuno prekrivanje što baš i nije običaj kada je folijast finiš u pitanju. Izuzetno se brzo suši i zaista se divno presijava.
Jedina mana je to što je lak iz limitirane kolekcije i skoro pa da ga je nemoguće naći a prava je šteta jer je zaista istinsko malo blago u bočici - toliko nosiv i efektan, baš mami poglede!

Da li Vam se dopada ova novogodišnja folijica?

Do narednog naslova,
ljub od Praseta!


29 comments:

  1. Jaooo, koje lepota! *.* E vala, i ovaj mi ide na OPI WL i nekada uživotu ima da bude moooj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sam vidim da je raritet, onda neću da se nadam da će ga biti kada dođe trenutak ,,nekada u životu" :D ali je i dalje prelep :D

      Delete
    2. Hoće, sigurna sam <3 uvek tako dođe!

      Delete
  2. Predivan je, odlicno ti stoji :)

    ReplyDelete
  3. Ju bas je zanimljiv i neobican. Nekak je me podseca na neke stari lakove ali je mnogo drugaciji i nekako sav nov i zanimljiv.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpuno dtugačiji zaista i ima taj neki šmek :*

      Delete
  4. Interesantan. Ali podseca me jos kad je izasao gde sam radila uvek je dolazila jedna luda baba i kupovala bi svaki dan po jedan bukvalno. I tako mi je on ostao kao njen signature pa ga ja nisam nikad uzela :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao sećam se te priče hahaha :D
      Zna baka šta valja!

      Delete
  5. Predivan je Prasence <3 Tako je neobican ;)

    ReplyDelete
  6. Divan je :) Interesira me jel se tebi od tako velikog broja lakova neki pokvare,zgusnu? Ako znaš na što mislim, ne znam kako se to kod vas kaže...I ako da, kako to rješavaš?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam imala problema do sada zaista sa tim da se zgusnu - valjda i to ulazi u višu cenu i ovo ime :D
      U principu, oni koji su se zgusnuli su uglavnom stari par godina (3+ godina) i uz par kapi razređivača stvar je rešena.
      Evo pisala sam i o njemu:
      http://oinkifyouloveopi.blogspot.com/2013/03/opi-nail-lacquer-thinner.html

      Pozdrav :*

      Delete
  7. Videla uzivo, probala, i samo mogu da kazem da je lak savrsenstvo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago što si i ti oduševljena <3

      Delete
  8. Za mene jedan od najlepsih opi lakova :)

    Odlicno ti stoji :)

    ReplyDelete
  9. Jao, jao, što je lep u senci 8-D Sunce imam utisak da ga malo ispere, a u senci se sve lepo vidi. Prekrasno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedan od retkih koji u senci doživljava punu lepotu :)

      Delete
  10. Baš je pravi bling-bling lak, a ja volim bling lakove :D

    ReplyDelete
  11. hehe, baš je pravi praznični i prelep!

    ReplyDelete