Thursday, September 4, 2014

OPI kolekcije 2014 - II deo


Hello!

Danas sam odlučila da Vam predstavim kolekcije koje su bile aktuelne tokom leta ali i one koje će nas tek obradovati do kraja godine. Ujedno ovo bi bio drugi i poslednji deo o OPI kolekcijama koje su obeležile 2014. godinu. Prvi deo ste imali prilike da vidite pre pola godine a verujem da Vam je bio od koristi, te će i ovaj biti svojevrsni informator na jednom mestu kako biste se upoznali sa novim kolekcijama kao i da planirate naredne kupovine, posebno one sajamske.






Nakon prolećne Soft Shades kolekcije sa Mapetovcima, stigla nam je i zvanična prolećna kolekcija nastala u kolaboraciji sa MLB (Major League Baseball)





Short – STOP! NL BB1
Love Athletes in Cleats NL BB2
Orange You Going to The Game? NL BB3
Right Off The Bat NL BB4
7th Inning Strrretch NL BB5
Umpires Come Out At Night NL BB6
Girls Love Diamonds NL BB7


Nakon nje, na red je došla letnja NEON kolekcija gde su carovali popularni neonci, koji su po prvi put bili urađeni u full size varijanti!




Life Gave Me Lemons NL N33
You are So Outta Lime! NL N34
Juice Bar Hopping NL N35
Hotter than You Pink NL N36
Push & Pur-Pull NL N37
Down to the Core-al NL N38


Nakon ove dolazi ekskluzivna Hello Flamingo! kolekcija za CosmoProf koja se sastoji od četiri već poznate boje i 2 potpuno nove a koje su i izašle kao limitirani duo:




Pink Flamenco NL E44
Alpine Snow NL L00
No Room for the Blues NL B83
You’re Such a Budapest NL E74
Flamingo Tini Pink SR F41
Feel the Mo-heat-oes Green SR F42


Kao velika najava letnjoj kolekciji prethodila je kolaboracija dva najpoznatija brend giganta - Coca Cola će krasiti naše nokte u limitiranom izdanju:

Coca-Cola Red NL C13
You’re So Vain-illa NL C14
Sorry I’m Fizzy Today NL C35
Get Cherried Away NL C15
My Signature is “DC” NL C16
Today I Accomplished Zero NL C17
Green on the Runway NL C18
A Grape Affair NL C19
Orange You Stylish! NL C33
Turn On the Haute Light NL C34



Kao letnja kolekcija je izbačena saradnja sa Ford-om, po drugi put a sada u čast 50 godina od postojanja njihovog čuvenog i najpopularnijeg modela Ford Mustanga:


Angel with a Leadfoot NL F73
Queen of the Road NL F70
OPI Girls Love Ponies NL F72
OPI Race Red NL F68
50 Years of Style NL F69
The Sky’s My Limit NL F71



Što se tiče kolekcija koje još nisu izašle a nekima odbrojavamo dane do pojavljivanja na policama, slede:

Nordic kolekcija za jesen/zimu


Going My Way or Norway? NL N39
Ice-Bergers & Fries NL N40
OPI With A Nice Finn-ish NL N41
My Voice is a Little Norse NL N42
Can’t Afjörd Not To NL N43
How Great is Your Dane? NL N44
My Dogsled is a Hybrid NL N45
Suzi Has a Swede Tooth NL N46
Do You Have This Color in Stock-holm? NL N47
Thank Glogg It’s Friday NL N48
Viking in a Vinter Vonderland NL N49
Skating on Thin Ice-Land NL N50



Zatim nas krajem septembra/početkom oktobra očekuju tradicionalne kolekcije:


DS serija - ovaj put polished quartz efekat


Tourmaline DS 046 / Titanium DS 047



Pink of Hearts 2014 - ponoviće jednu od najprodavanijih nijansi Mod About You


Mod About You
The Power of Pink


Peanuts - Halloween 2014



Good Grief!
Where’s My Blanket???
Who are you calling bossy?!?
To Be or Not To Beagle


I na samom kraju godine, velika novogodišnja kolekcija, ponovo u saradnji sa Gwen Stefani:








Kako Vam se čini ostatak OPI kolekcija? Šta ste do sada pazarile a šta Vam je primamljivo u kolekcijama koje nam tek predstoje?

Do novog naslova,
ljubi vas Prase!


29 comments:

  1. Peanuts ću morati da uzmem ako ga uvezu. Suviše volim te stripove.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iako su boje ponovljene/viđene - i meni je ova kolekcija preslatka!

      Delete
  2. Kao ljubitelj Skandinavije, mislim da sam pod obavezom da nabavim barem jedan lakić iz Nordic kolekcije. :D Ah, muke...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pod obavezno :D
      A i boje su zaista lepe, svako može da pronađe nešto za sebe :*

      Delete
  3. Mislila sam da sam u toku, ali prvi put vidim ovu bejzbol i zimske Gven boje, mada mi se čini da sam videla negde glitere. Nordic kolekcija je baš lepo zaokružena, ali nema ništa čemu već nemam nešto slično :) Za sada me najviše zanima ova zacrnjena crvena kod Gven (u sredini, u trećem redu na stalku)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sada sve na jednom mestu :)

      Gwen će imati baš dobar izbor crvenih, za svačiji ukus :*

      Delete
  4. Ja želiiim I Carol about you! :D

    ReplyDelete
  5. ima svašta lepo da se probere

    ReplyDelete
  6. Hello flamingo - želim ih sve!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sem ovog LE dvojca, ovo ostalo može da se nađe jer su ponovljeni. Mislim da nam konkretno ova kolekcija neće dolaziti :(

      Delete
  7. Uh, koliko divnih nijansi! Onako u celini Nordic mi deluje najlepše :)

    ReplyDelete
  8. Kupila sam Angel with a Leadfoot jer obožavam Mustang i morala sam imati barem jedan primjerak za "uspomenu" :D
    Inače, Gwen S. kolekcija mi je najljepša.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E ti si stvarno morala da uzmeš bar jedan primerak :*

      Delete
  9. Kako mi je promakao ovaj post, nije mi jasno. :( Iako kod nove Gwen nema baš jedinstvenih boja sigurna sam da ću na kraju uzeti bar 3, as always. :)))

    ReplyDelete
  10. <3 <3 Pink of hearts <3 <3 mada bih još mnogo toga mogla da proberem :)

    ReplyDelete
  11. I like many many of the OPIs shown here. Actually it's one of my favourite brands.

    ReplyDelete
  12. Prase koja je bolja baza roza ili STF kupila bih jednu, ova roza je povoljnija ukoliko si koristila obe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izvini na velikom zakašnjenju :(

      STF je definitivno bolja :)

      Delete
  13. nisam dugo pratila blogove jer jednostavno nemam kad. i sad odem malo vidit tvoje manikure, kad ono, vidim da već nekoliko mjeseci ne pišeš. :(
    daj vrati se! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga moja Lenka, vratiću se, više ne smem ni da najavljujem kada - uvek se nešto izjalovi :(

      :*

      Delete
  14. Zadnji su baš po mom ukusu :)

    ReplyDelete
  15. Sta citam ovo koji moj?

    ReplyDelete