Saturday, September 21, 2013

French Quarter For Your Thoughts


Dobro veče dragi moji!

Kao što sam Vam spomenula u prošlom postu, za mene je počela nova stranica u životu i prvi utisci su pozitivni. Naravno, prva nedelja je bila nedelja adaptacije i iz tog razloga sam bila slabo prisutna ali pošto sam pohvatala sve konce, nastavljamo u starom ritmu. Zahvaljujem svim dragim čitateljkama i blogo-koleginicama na podršci i lepim rečima a posebno me je obradovala činjenica koja me je dočekala - blog je prešao 100.000 pregleda!!! Uskoro ću osmisliti adekvatan paketić kao način da Vam se zahvalim na tome jer to je ono što me pokreće i tera dalje da se trudim.






FQFYT je deo Touring America kolekcije iz jeseni 2011. godine i kako vreme više odmiče, potvrđujem konstataciju da je to jedna jako kvalitetna kolekcija u svakom smislu i da je iznedrila mnoge bisere a među mojim favoritima je i ovaj lak. Pošto u jesenje-zimskom periodu mnogo volim sivu boju jer se slaže gotovo uz sve ostale, morala sam da pronađem i lak sa takvim karakteristikama - da nije ni presvetao ni pretaman, da laska tenu i deluje elegantno. Sve to sam našla u današnjoj bočici, prvo sam imala mini varijantu da bih nabavila i regularnu jer u pitanju je jedna srednja nijansa sive boje, hladnijeg tona ali bez obzira na to, izuzetno laska mom toplijem tenu. Inače asocijacija za ovu nijansu mi je boja delfina, verujem da ću Vam je tako najbolje dočarati koliko god to čudno zvuči! Takođe bih napomenula da je boja za mrvicu tamnija kada se osuši nego što je u bočici.



Formula je odlična, srednja krema koja se lepo raspoređuje po noktu ali prvi sloj ostavlja i poneko ćelavo mesto dok se sa drugim slojem dobija potpuno prekrivanje a toliko ih ima i na slikama. Brzina sušenja je izuzetna i sam lak ostavlja visoki sjaj.
Napomenuću da sam ga ulovila u čuvenoj korpici na OPI štandu na sajmu za 500rsd, tako da računajte na to sada kada budete pravile spiskove za isti, ako Vas zanima ovaj primerak. To što je u korpici, znači da se povlači pa imajte to na umu.

Volite li sive lakove? Kako Vam se čini moj sivać?

Želim Vam prijatan vikend,
ljubi vas Prase!


61 comments:

  1. Draga, presretna sam što si i ti zadovoljna i sretna. Čestitam na brojci koja će još narasti za nekoliko puta <3

    A što se tiće laka, nisam od sivih nijansi ali tvojim noktima skoro sve pristaje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga moja hvala na svim lepim rečima i komplimentima <3
      Od srca želim i tebi promene ;)

      Delete
  2. Cestitke drago moje prasence ! Radujem se tvom uspehu ! A lakic obozavam,bas mi je nekako za ovakve dane. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga <3
      Jeste, idealan za ovakve šuć-muć dane :)

      Delete
  3. nemaš pojma koliko me raduje kad procitam da su prvi utisci pozitivni! kao i za blog, jedinstven je i puno ljubavi u njega uloženo. rekla bih da se slaže sve po zaslugama ;) hrabro moje prasence, samo napred!

    Sophia

    ReplyDelete
    Replies
    1. A šta da kažem na ovakve tople reči, bodre me i uzvraćam poljupcima <3

      Delete
  4. čestitke za preživljene prve dane, sad lagano!
    divan sivac, ja ih volim!

    ReplyDelete
  5. Divan je. Imam masku za lice koja ima istu boj :). Volim ja ove boje!

    ReplyDelete
  6. SAVRSENO ti stoji, a ime je nemam reci! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :*
      Da, ime je bleskasto, kao i sva njihova :)

      Delete
  7. Cestitke, drago nase Prasence <3 Jako mi je drago sto si srecna i sto su stvari krenule na bolje ;) Puno uspeha na novom poslu :*

    Volim sive lakove i vec pravim spisak za sajam ;) Divan je lakic ;)

    ReplyDelete
  8. U kako je dobaaar. Uhvatila me zelja za tazkvim tmurnim lakova. Nemam ih uospte. Vreme je za kupovinu!

    ReplyDelete
  9. Konačno neko sa bojama u trendu, i generalno mojim favoritma :)

    ReplyDelete
  10. Prekrasan sivonja, pravi neutralac za zimske dane! Sretno na novom poslu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :*
      Jeste, baš zimska nude varijanta :)

      Delete
  11. Divan je! Baš sam danas kupila neki slični gabrinijev..

    ReplyDelete
  12. Prelep je i uopste nije tmurno siv , nego vedro !!!
    Znaci , jos se mozda moze naci ?
    Lana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ije zamuljan, baš suprotno - skroz jasan i vedar :)
      Može, nije još deficitaran ali je povučen. Kod nas očigledno nije toliko popularan jer može da se nađe.Inače pre mesec dana kada sam bila u Temišvaru, u jednoj radnji i Sephori je snižen zbog povlačenja a kod nas po apotekama ili već nije a to bi trebalo da bude globalna politika. Zato može da se pročeprka u korpici za 500rsd jer jedino tada imamo priliku da po sniženoj ceni kupujemo povučene nijanse.

      Delete
  13. Cestitam na gledanosti, zasluzujes 100%!! :))) :*

    ReplyDelete
  14. I ja volim sive, ali slazem se da nije lako pogoditi boju koja dobro ide uz ten, pogotovo kod tih srednjih nijansi. :)


    Svaka cast za 100.000 pregleda! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, malo je pipav teren ali izbor je makar veliki :)
      Hvala :*

      Delete
  15. Pre svega čestitam! :) Uvek se i sama obradujem kad vidim da je neko srećan i zadovoljan! :) I lak je mnogo lep, morala bih da nabavim i neki sivi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidi se da si takva osoba, hvala <3
      Obavezno, lepo se slaže uz žutu a znam da nju voliš ;)

      Delete
  16. Vec sam ga skicnula na instagramu, prelijep, bas lijepa siva i cudi me da nemam nijednu u kolekciji, ali ide jesen, treba se obezbijediti :D

    ReplyDelete
  17. svaka cast na velikih 100.000 :) cestitam od srca :)
    super lakic i boja :)

    ReplyDelete
  18. Čestitke za 100.000 pregleda! :))
    Iako ja vise volim svetlije boje, na tvojim noktima ovaj lak super izgleda.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3
      Ovaj lak komotno može u svetliju kategoriju :)

      Delete
  19. Cestitkeeee prase i za novi posao i za 100.000 :*

    ReplyDelete
  20. Volim sive lakove, ovaj je divan, sad pogledah kod Zvezdane na blogu jedan GR, mislim da bi mogao da bude dobar dupe :)
    Čestitke! <3 Zaslužila si sve to lepo

    ReplyDelete
  21. Neka si se ti nama sredila i vratila :) Lep lakić, taman za jesen.

    ReplyDelete
  22. Love this kind of colors! <3

    ReplyDelete
  23. Ovaj mi je već bolji sivi lak. Maloprije sam kod Shooting Star vidila sivi, al je dosta svijetliji od ovoga. Ovaj mene podsjeća na boju cementa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, baš podseća! Ova siva je jako nosiva :)

      Delete
  24. Ti to uvijek tako dobro namažeš da mi se rijetko koji ne svidi?! OPI bi ti trebao davati neku proviziju ;)

    ReplyDelete
  25. Ja ni malo ne volim ove nijanse, moram priznati :(

    ReplyDelete
  26. Poslednjih godina sam pocela voleti sivce i imam jedan u kolekciji, doduse ne Opi-jev :) pomenuh te u posl.postu, cik pogodi!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elegantna, klasicna siva boja, cak sam razmisljala da ga kupim. Lepo ti stoji :*

      Delete
    2. Azra, hvala :* ja sam ovih dana u ludnici pa obiđem samo svoj blog a vaše moram natenane :)

      Delete
  27. Drago mi je da si ti srećna i zadovoljna :)
    Ja pregledam po jednu boju između 15-50 puta dok ne presečem :D
    Kao pravi narkić jedva čekam sajammmmm :D

    ReplyDelete
  28. Jako mi se sviđa ova nijansa, malo odskače od sličnih ovakvih koje sam vidjela. Mislim da na ovakve lakove i neki neobični topperi super idu :)

    ReplyDelete
  29. super, lijepo je kad se stvari poslože i idu nabolje :D
    krasan je i lak, volim ovakve nijanse :D

    ReplyDelete
  30. Čestitam na pregledima! :) ovaj je pravi jesenski lak :)

    ReplyDelete
  31. Cestitam na broju pregleda :)
    Jako mi je drago sto si zadovoljna i srecna sa novim pocetkom i da je posao ispunio tvoja ocekivanja :)
    Boja mi se jako svidja, skroz je zamisljam na svojim noktima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3
      Drago mi je što je i ova boja našla svoje obožavaoce :)

      Delete