Monday, September 9, 2013

On Her Majesty's Secret Service


Pozdrav dragi moji!

Evo i mene napokon, posle kraće pauze usled nepredviđenih okolnosti. Razlog mog odsustva krije su u naslovu! Šalim se naravno, razlog odsustva nimalo nije glamurozan ali najbitnije da sam sada tu i nastavljamo gde smo stali!






OHMSS je deo limitirane The Skyfall novogodišnje kolekcije koja je lansirana krajem prošle godine u čast čuvenog serijala o Bondu. Ovaj lak je zaista čaroban i raskošan primerak! Pokušaću da Vam dočaram njegovu kompleksnost kroz slike i reči a opet znam da će to sve biti bledo u odnosu a utisak uživo. U osnovi to je jedna denim plava boja sivih tonova a zbog bogatog mikro glitera deluje poput kameleona. Boje glitera su od zlatne, preko zelene pa sve do pink i ljubičasto-plavih tonova. Zbog te kombinacije u nekim prelamanjima deluje kao metalik zelena boja koja se sliva u plavo, nekada se jasno vide ti pink gliteri pa je prelivanje iz modro-plavog u ljubičasto a nekada je jednostavo sivo-plav lak sa zlatno-plavim gliterima. Kažem Vam, dragulj!




Finiš folije zahteva u većini slučajeva tri sloja za potpuno prekrivanje pa i ovaj lak nije izuzetak. Plus je zato što se relativno brzo suše ti slojevi i stvarno divno sija. Takođe moram potvrditi i onu priču o smrduckaju koju su mnoge blogerke spominjale - da, ovaj lak pomalo smrducka kada se otvori bočica ali ništa za padanje u nesvest i srećom taj lak se po mazanju više ne oseća. 

Ovaj lak je must have za predstojeću jesen ali i zimu, biće pravi dodatak Vašoj jednostavnoj odevnoj kombinaciji, poput nekog raskošnog nakita! 

Kako Vam se čini, delite li moje oduševljenje?

Ljubi vas sve puno Vaše Prase!


45 comments:

  1. Prasence, nedostajala si <3

    Divan je lakic :) I slazem se, must have za predstojecu sezonu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I vi meni devojke, mnogo <3

      Divan je, ja tek sada na drugo mazanje vidim koliko je on bomba od laka :D

      Delete
  2. Vratilo se Prase :*

    Prelep je OHMSS. Imaš talenat da uhvatiš te posebne nijanse.

    ReplyDelete
  3. welcome back! :)))
    I ajde ti meni reci - ima li lak koji tebi ne stoji?

    ReplyDelete
  4. Uuuuu, prekrasan...volim crne i tamno sive lakove, a ovaj bi bio predivna elegantna varijacija na temu! p.s. falili su mi tvoji OPI-ći, welcome back!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno i vi ste mi mnogo nedostajali <3

      Delete
  5. It looks amazing on your nails! <3

    ReplyDelete
  6. Vauuu totalno je spejsi :D
    Prase ne zameri sto nisam primetila da te nije bilo jer sam i sama slabo citala postove i pisala svoje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taman posla, bitno da smo sada tu :*
      A lak je baš spejsi :)

      Delete
  7. Dobrodošla nazad! :)
    Stvarno je divan lak, pravi dragulj kao što kažeš!

    ReplyDelete
  8. Ahahahahah prva slicica je genijalna! :) Ne volim srebrnjake, tako da mi ni ovaj ne odgovara, ali da je spejsi jeste.

    ReplyDelete
  9. Pa gdje si ti???? Samo da ti kažem da sam te pominjala u svom postu o novim OPI lakovima :) E dok ne dočekam to, za ovaj lak ću da kažem da mi se baaaš dopada. Obožavam pjesmu Skyfall, ;) ali i ova nijansa je cool

    ReplyDelete
    Replies
    1. Problemi sa netom :( ali sada sam tu :*
      Isčitavam polako sve propušeno, tako da jedva čekam da vidim tvoj ulov <3
      I meni je ta pesma moćna i prelepa!

      Delete
  10. I ja sam se pitala ge nam je Prase, svaki me postić obraduje :) Ova boja me intrigirala kad sam pregledala celu "The Skyfall" kolekciju. Prvo me je oduševila, posle sam je precrtala sa liste, nije kao moja boja. Ne mogu prosto da dočekam sajam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo me, napokon, imala sam malih problema sa internetom :*

      Joj i ja jedva čekam sajam, osmotri ga uživo mada stvarno je na noktima druga priča :)

      Delete
    2. Samo da znaš, ako te sretnem slučajno na štandu prepoznaću te po noktima. Tako da ako ti se obratim da se ne šokiraš. Ovo važi i za Cajku :) Imam fotografsko pamćenje, šta ću :D

      Delete
    3. Slobodno, biće mi drago jer i ja imam momente da prepadam ljude na sajmu :D

      Delete
  11. Lak mi je predivan, kao što su mi svi tvoji lakovi predivni jer imamo jako sličan ukus :D
    Ali, odvalila sam na ovu prvu fotku! ;)

    ReplyDelete
  12. Prase, odličan ti je comeback! Lakić je za 10ku, predivan šimer ima

    ReplyDelete
  13. E na ovo se misli kad se kaže da neki lak izgleda skupo :)

    ReplyDelete
  14. Ali, slika praseta u 'tajnoj službi'... lol :D Ne znam gde ih samo nalaziš :)

    Lakić je vrlo interesantan, kompleksan, nije baš po mom ukusu, ali slažem se sa prethodnim komentarima, izgleda bogato i raskošno :)

    ReplyDelete
  15. Volela bih da vidiš moje face kada otvaram tvoje postove i oduševljavam se... Danas sam bila posebno zabavna, a onda sam pomislila da je sreća što niko nije u blizini da mi se smeje. Ovaj je najlepši koji sam videla u tvojim postovima, stvarno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Magi ti si kraljica, majke mi, uvek mi izmamiš osmeh :*

      Delete
  16. da znaš da mi se sviđa, nije ovo baš klasičan folija finiš zbog svih ovih boja u njemu ali zbilja super izgleda <3

    ReplyDelete
  17. Uuuuu lak prosto vristi da je bondovski, kako je elegantan :)

    ReplyDelete
  18. obe smo zabušanti! :D
    lak je prelepotinja, a po meni je za sva godišnja doba!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ali vraćamo se u akciju!
      Jeste, prelep je i zaista za svako godišnje doba <3

      Delete
  19. Super je! Obožavam takve lakove gdje mogu naći puno boja u jednom. :D

    ReplyDelete
  20. Dobro nam došla <3

    Baš si nas počastila s pravim ljepotanom !!!

    Lajkam jako , posebna ljepota se vidi na suncu jek tako?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :*

      Jeste, na suncu se vidi sva njegova lepota <3

      Delete
  21. Mislim da mi je ovo do sad najljepši tvoj OPI :)

    ReplyDelete