Thursday, September 26, 2013

Suzi Says Feng Shui


Pozdrav dragi moji!

Ovo Sunce koje nas je poslužilo proteklih dana me je inspirisalo da namažem jednu vedriju i otkačeniju boju ali koja ipak ima šarm jeseni. Inače moram Vam se pohvaliti - na poslu imam mogućnost da mažem koju god želim boju i jako mi prija što su liberalni po tom pitanju, čak imam i stariju koleginicu koja može da mi stane na crtu u ludim bojama. Počinjem da mislim da je ovo radno mesto iz snova!



SSFS je deo Hong Kong kolekcije koja je izbačena u proleće 2011. godine ali je danas deo standardne postavke. Boja je jako interesantna - srednja nijansa plave zadimljenog finiša. Vrlo primamljivo izgleda na noktima i mislim da je nosiva preko cele godine, uz lepršave haljine ili vunene džempere!



Formula je divna, gušća krema a inače su sve kreme iz ove kolekcije čisto savršenstvo. Prekrivanje se dobija u jednom sloju ali ja više volim dva jer se dobija raskošnija boja a toliko slojeva je i na slikama. Suši se izzetno brzo i završnica je visokog sjaja.

Da li Vam se dopada ovaj plavac?

Do sledećeg naslova,
ljubi vas sve vaše Prase!


59 comments:

  1. Baš divna boja <3
    Ja sam toliko želela OPI lak/ove :) i na kraju sam na poklon dobila jednu mint boju, više se ne sećam ni iz koje je kolekcije, a tačni naziv laka da... ni u snu.
    Sve u svemu, tekstura je bila toliko retka da sam ga uvek morala naneti u 3-4 sloja (gde lak na noktima gubi glatku formu i počinje se talasati...)
    Nikada više nisam probala OPI :/
    Mada, prateći tvoje postove, verujem da je moj MINTI bio nekakav ''škart'' :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znaš kako nisu svi OPI istog kvaliteta, nažalost. Nije tvoj škart, imam i ja mintaste koji moraju u tri sloja ali zbog drugih efekata, to opraštam.
      Ako ti bude trebao savet oko dobrog OPI-ja, javni se i e odustaj od njih jer je većina predivna :*

      Delete
  2. imam ga i volim ga sve ove godine :) stvarno jedinstvena boja i kao sto si napisala,nosiva cele godine.

    ReplyDelete
  3. Opet me mamis plavcima :) Divan je ;)

    I ja imam radno mesto iz snova, mogu da nosim bilo koji lakic.
    Secam se kad sam prvi put otisla sa tamno zelenim svi su se cudili ali sada su me prihvatili :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :*

      Nama lakoholičarkama to mnogo znači, očigledano :D Ja sam u početku bila fina sa svim nijansama ciklama i ljubičaste a pošto sam jedan dan slučajno pričala sa koleginicom i kada je sutradan došla sa mint noktima, moja pristojnost se preokrenula :D Ako može žena sa 50 godina, vala mogu i ja :D

      Delete
  4. Jedan od najljepših plavih lakova koji sam vidjela :) divan je

    ReplyDelete
  5. Jako lijepa plava boja:)

    Baš su me primili plavi lakovi i već ih imam 5 komada :D

    ReplyDelete
  6. Štrumftastična boja. Strava je.
    Mnogo mi je drago što ti je tako lepo na novom poslu.

    ReplyDelete
  7. super za posao, počela sam da mislim da sam ja jedina koja ide i tamo kao idiot :D
    fs je prelep i odlično ti stoji. još ga nisam prežalila, ali ne znam je l' to njega nema samo u nl ili ni po apotekama?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blago nama :D
      Hvala :* ne znam za NL ali po apotekama sam viđala, mada kod nas imaju naopaku politiku, neke koje su u stalnoj postavci ne uvoze jer ONI smatraju da se te boje neće prodavati...

      Delete
  8. Divana je boja, slazem se sa Cajom, strumfasticno izgleda :))

    ReplyDelete
  9. Obožavam plavce, a ovaj je stvarno predivan...zapisala sam ga, sad još samo da ga je nabaviti negdje :)

    ReplyDelete
  10. Bas lepa boja. :)
    Tebi super stoji.. :)

    ReplyDelete
  11. oooo, ovaj je oštra konkurencija Fly-u po ljepoti ako mene pitaš <3

    ReplyDelete
  12. Kako je DOBRA boja!! <3 ajme savršena je nijansa. Prekrasna i super ti stoji.

    ReplyDelete
  13. Boja je predivna. Sad mi je bas palo na pamet da se bojim koliko njihovih lakova imas <3 Lepi su ti noktici. :)

    ReplyDelete
  14. Fantastic bllue! <3

    ReplyDelete
  15. Lep plavac. Mozda je cak i lepsi uzivo nego na fotografijama.

    Super je sto imas slobodu po pitanju lakova.

    ReplyDelete
  16. Imam ga i mnogo ga volim,formula je savrsenstvo <3 Divno ti stoji :) Dobro si me podsetila na njega,nisam ga baas dugo mazala, mogla bih uskoro, sad sam na 8u1 pa taman kad zavrsim :)

    ReplyDelete
  17. Najezda plavih lakova za nokte :)

    ReplyDelete
  18. Po ko zna koji put ne volim nešto plavce :D Ali ovaj bih nosila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo kada nađeš svoju nijansu... onda kreće ludilo :D

      Delete
    2. Imam jedan i to upravo na noktima. U njega sam se zaljibila na prvi pogled i upravo on je odgovoran za početak OPI manije kod mene- Tiffany Case :D

      Delete
  19. Jako lepo ti istice ten :)

    ReplyDelete
  20. kakav savrseni plavac! jako jako jako ga zelim :)

    ReplyDelete
  21. Kakav lep plavac! Inace nisam veliki ljubitelj plavih, ali nakon sto sam kupila onaj China Glaze teksturac i to plavi, sad sve vise merkam ostale plavusane :D

    ReplyDelete
  22. Pa ja mislim da bi ti trebala dati otkaz da ti ne dopuštaju lakirati nokte, to bi bio grijeh!!! Baš mi je drago na lakoholičarskom poslu iz snova!! :) A ovaj lakić je baš lijepi plavac.

    ReplyDelete
  23. Prelepa boja, Ovake još nemam :D

    ReplyDelete
  24. Ovo mi je omiljena nijansa plavog laka, poklonila sam ga i od tad kao za inat nigdje ne mogu da ga pronadjem :(

    ReplyDelete
  25. jos jedan koji moram da imam :)

    ReplyDelete