Monday, September 16, 2013

Into The Night


Pozdrav dragi moji,

srećan početak radne nedelje! Moja je uspešno počela - novi posao, novo okruženje i rekla bih početak jedne lepe, nove priče u mom životu. Napokon!!!
Za vikend sam nosila jedan od najlepših plavaca koje imam u kolekciji i jedva sam čekala da Vam otkuckam koju reč o njemu jer mislim da nije toliko popularan a to svakako nije opravdano! Pa, pozivam Vas u svet super heroja i priču o jednom super laku...






ITN je deo limitirane The Amazing Spiderman kolekcije koja je izašla u leto 2012. godine. U pitanju je jedna srednja, intezivna nijansa plave koja je pomalo i kameleon. Poput svile se razliva na noktima i na Suncu dobija ljubičasti, šimerasti bljesak koji je oivičen teget bojom a u zatvorenom imamo plavu sredinu oivičienu tamno plavom bojom, skoro pa crnom i taj svilenkasti efekat je najviše uočljiv upravo tada što ćete videti i na slikama. Zbog te igre senki i nijansi deluje čarobno i neodoljivo asocira na noći iscrtane u stripovima. 



Forumla nije sjajna, neophodna su tri sloja jer je jako tanka a toliko je slojeva i na slikama. Plus je što se slojevi izuzetno brzo suše i završnica je visokog sjaja. Lak je pomalo šimerast a pomalo ima i frost šmek ali sve to zajedno deluje pre kao blaga metalik varijanta i ne moram da naglašavam koliko je krajnji efekat zaista moćan.

Da li Vam se svođa ovaj plavac?

Do narednog naslova,
ljubi vas sve vaše Prase!


60 comments:

  1. Prase, tako mi je drago da ti je bas danas lep pocetak !! Neka je sa srecom!!
    Lak je nesto najcudnije sto sam videla od tamnijih plavih nijansi i ujedno nesto sto bih i sama nosila, stvarno. Drago mi je da i pored toga sto treba tri sloja, ipak se brzo susi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nas dve smo od početka blogovanja povezane <3
      Obavezno ga šmekni uživo, baš mislim da bi savršeno legao uz tvoj stil oblačenja kao osveženje :*

      Delete
  2. Veoma zanimljiva boja. Malo hladna da bi meni stajala dobro, ali na tebi izgleda predivno.
    Neka ti je sa srećom i uspehom na novom poslu.

    ReplyDelete
  3. Puno sreće na poslu :) Novi početci su uvijek zanimljivi :))
    Ovaj lak je baš čudo jedno, na ovih par prvih slika mi izgleda kao ombre, gore tamniji, na vrhu svijetliji :) baš je lijep!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3
      Da, jako je zanimljiv zbog tih senki :)

      Delete
  4. Sretno na novom poslu :))

    A upravo ovog plavca ugledah na instagramu, divan je, samo steta sto trebaju tri sloja, ja to nikako ne volim. Uvijek trazim one sa jednim slojem i da se brze susi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3

      Ovome je prednost da se brzo suši ali nažalost 3 sloja su neophodna :(

      Delete
  5. U bas je lep. I da skroz me ta plava boja podseca na stripove :D

    ReplyDelete
  6. Djeluje mi savršeno za neku galaxy manikuru! Sretno na novom poslu! :*

    ReplyDelete
  7. Sretno na novom poslu! Prekrasan plavac, baš je neobičan, zanimljiv...

    ReplyDelete
  8. Divna plava ;) Neobicna, ali ima taj savrseni shimmer u sebi koji ne moze da prodje ne primeceno ;)

    ReplyDelete
  9. Ovo je moj tip plavca. Nisam ljubitelj plavaca, ali bih ovog rado nosila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I naravno čestitke za posao!!! :)))

      Delete
    2. Hvala <3

      Ovo je stvarno poseban plavac :)

      Delete
  10. predivan je, nekako sam ga previdela a prelep je!
    čestitam za posao, odlična vest!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno vidi, mislim da je tvoj broj!
      Hvala :*

      Delete
  11. Čestitam draga još jednom na novom poslu:)

    Neka se okrene nova , bolja i uspješnija stranica :)

    A što se tice laka i tvojih noktiju, što reci osim divota ? :)

    ReplyDelete
  12. Od srca ti draga cestitam i radujem se tvom uspehu ! Lak ti divno stoji ! :)

    ReplyDelete
  13. Baš je moćan.

    Pridružujem se čestitkama za posao, baš mi je drago...

    ReplyDelete
  14. Mogu da zamislim koliko je zapravo uzivo dobar kad ovako fenomenalno izgleda na slikama :)

    ReplyDelete
  15. Odlicna vest za posao, cestitam od srca :)
    Nijansa je mocna, nikada nisam videla nista slicno. Verujem da si stalno gledala u nokte kad si ga imala namazanog :)

    ReplyDelete
  16. Lakic je odlican, divno izgleda :* Srecno na novom poslu, sve najbolje :*

    ReplyDelete
  17. Srecno na novom poslu! Ovaj mi je jedan od lepsih lakova is Spiderman kolekcije :)


    Ms Jelena xx | http://ms-jelena.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Dopada mi se. :)
    Volim metalik plave.. :)

    Super vest za posao! :) Srecno :*

    ReplyDelete
  19. U nove radne pobede :)

    Lep je. Podseca me na mirniju varijantu CH BA :) Ali Spider-pig je fenomenalan :D

    ReplyDelete
  20. Drago mi je zbog lepe nove priče :) Plavac je prelep!

    ReplyDelete
  21. Cestitke za novi posao i sretnoo! :)) Lak je stvarno lijeep. :D

    ReplyDelete
  22. Jao stvarno izgleda kao svila na noktu. Steta sto je formula njanjava. Ja preko dva sloja ne idem i tacka :D
    Btw, sretno na novom poslu i zelim ti taj novi lep period zivota i puuuuno uzivanja u stvarima koje volis <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3

      Šteta ali kada je efekat takav, sve mu opraštam!

      Delete
  23. fantasticna boja! odusevljena sam :)

    ReplyDelete
  24. Lak je prekrasan a tebi želim sreću na novom poslu!

    ReplyDelete
  25. lak divno izgleda!
    moram ti reći da su moja djeca oduševljena tvojim sličicama praščića hahah :D
    kad me vide za kompjuterom i da mi je bloglovin otvoren, uvijek pitaju :'' ima li nova sličica?'', ''ima li novaaa, je li stavila novu?'' kad bude nova onda se njih dvoje smijuuuu hahah, to im nešto zanimljivo. onda krene sto pitanja, tko si ti, šta radiš, zašto voliš praščiće i tako...djeca XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao Anela kako si me obradovala tj. tvoja dečica <3 Izljubi ih i reci da ću se potruditi uvek da budu iznenađeni!

      Delete
    2. XD najnovija fascinacija je ovom sličicom http://2.bp.blogspot.com/-wNm4bTN03JU/Uj88eRM8xVI/AAAAAAAAFbY/9AnGEBsyMmY/s1600/sunbathing-pigs--actual-image.png
      hahah, shvatili su fazon pa su svima pokazivali, tko god nam je dolazio, a upravo se crta zombi prase http://2.bp.blogspot.com/-3UCVeDUWej8/UjKx_TsGmcI/AAAAAAAAFSo/NW7ARFQm2zE/s1600/zombiepig_600.jpg i kad bude gotovo, slikat ću ti i poslati :D imaš vjerne čitatelje, u mojoj kući čak tri :D

      Delete
    3. Hahaha, ljubav <3
      Obavezno mi pošalji! Veliki pozdrav :*

      Delete
  26. Čestitam na novom poslu! ;)
    Najmanje nosim ovakve neke metalik nijanse, ali moran priznat da lipo izgleda i da ti super stoji. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3

      Da, ovo je nešto malo drugačije...

      Delete
  27. zaludećete me tim šimerastim nijansama i
    onda ću i ja početi da ih mažem :D
    lep je. šimerast je al je lep,ali tri
    sloja ne bih mogla da mu oprostim :((

    ReplyDelete
  28. Srećno moje Prase!

    Odlično izgleda plavac. Zamišljam ga uz dobar džins.
    Zahtevni su ti hladni šimeri, a tebi baš ide uz ten.

    ReplyDelete
  29. Srećno na novom poslu! :D Baš čudan plavac, što kažeš kao iz stripova!

    ReplyDelete
  30. Čestitam na novom poslu! :)
    Ovaj plavac je prekrasan!! <3
    Hhh i sličica praščića mi je zakon. :D

    ReplyDelete
  31. ovo mi je idealna zimska boja

    ReplyDelete
    Replies
    1. O da, savršen da razbije zimsku monotoniju :*

      Delete
  32. Gorgeous swatches, as always! ;)

    ReplyDelete
  33. Prelepa plava! Na suncu je fenomenalan!

    ReplyDelete
  34. Dovoljno neobican da se razlikuje, a opet ne previse da se ne dopadne nekom ljubitelju da kazem 'obicnijih' plavaca
    Meni se cini malo hladan i metalic za moj ukus, al takodje kao da je jedan od onih za koje nikad ne bih rekla da mi dobro stoje dok ne probam, to je neki moj utisak
    divno si ga iznela <3

    ReplyDelete
  35. Odlično zapažanje!
    Jeste hladniji ali nije previše metalik, svakako ne bi bilo loše da se proba :*

    ReplyDelete