Friday, September 13, 2013

Unripened


Pozdrav svima!

Evo dok kuckam ovaj post, prolazi mi kroz glavu da je danas petak 13 pa sam se nasmejala slučajnosti današnjeg izbora, baš je simpatično ispalo ako ga vezujemo za sujeverne priče o vešticama! 
Želja mi je bila da iskoristim još ovo malo sunčevih zraka zbog shimmera a opet u pitanju je tamniji lak, koje većina najviše voli u ovim hladijim danima koji nam predstoje. Za ovim lakom sam svojevremeno izgubila glavu i bila presrećna što sam zahvaljujući dojavi sa foruma a pre svega otkriću drage Frenzike došla u posed jednog baš retkog primerka...





Unripened je deo OPI-jeve tradicionalne Halloween kolekcije a ova Go Goth je izašla 2010. godine. Kod ovih kolekcija je karakteristično da ih proizvode isključivo u mini varijantama ali ovde je postojao izuzetak. Naime, OPI je napravio vrlo limitiranu seriju full size bočica koje su se slale određenim distributerima kao promocionalni primerak. Naravno da pomahnitale žene nisu pitale koliko košta ta čarobna bočica jer je ovo bio hit u toj kolekciji. Imala sam sreće da je jedna od nedostižnih bočica završila i u mom posedstvu i jako, jako sam srećna zbog toga!
Lak je magija koju vidite dok vrtite bočicu, što ćete i videti na slikama. Nažalost ta magija je slaba na noktima ali daleko od razočaravajuće. U osnovi to je crni lak sa izraženim multihrom glass flecks momentom koji se preliva od zelene, preko plave do pink-ljubičaste nijanse. To možete videti samo na direktnoj svetlosti dok je u ostalim situacijama ovo jedan crni lak za zelenim gliterom.
Lak je izuzeto teško slikati tj. te prelaze je jako teško slikati pa se nadam da ćete ih uočiti na par mojih slika.




Formula je odlična ali zahteva dva sloja jer sa prvim možete imati ćelava mesta. Izuzetno se brzo suši i zaista ostavlja lep, visok sjaj.
S obzirom na limitiranost, mislim da nije zgoreg napomenuti da sam na internetu videla da spominju po blogovima i razne dupe varijante.

Kako Vam se čini jedan od mojih miljenika?

Do novog susreta,
ljubi vas sve Prase!


52 comments:

  1. Ta Frenzilija, samo nas navodi na greh :D
    Naravno da sam ja bilo potpuno nezainteresovana za ovaj lak dok ga nisam dobila. Lep je, ali mislim da dobar deo njegove privlačnosti leži u nedostupnosti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš je bRezobrazna :D
      Da, njegova privlačost je upravo dobrim delom zbog nedostupnosti, mada je stvarno lep :)

      Delete
    2. Ljubi vas Frenzi :*
      Hehe, moja faca kada sam ga ugledala bila je: WTF? Da li oni znaju sta imaju ovde? My precious :D

      Delete
    3. :*
      Svaka čast kako si ga samo iskopala!

      Delete
  2. prekrasan! već vidim kako si počela nizati sve neke zagasite, tamne boje koje se meni jako sviđaju...nego zombie prase je zakon! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, uželela sam ih se a i ide mi uz vreme, pa će ih biti dosta verovatno :)

      Delete
  3. Dobar dobar :D. Mada nekako mi je ljepši u bočici gdje se bolje vide te raznobojne šljoke. Fantazija izgleda. Samo bih ga gledala bez lakiranja :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šteta što se efekat iz bočice ne preslikava na nokte :)

      Delete
  4. Kao mala volela sam crni lak vise nego leba. I dalje ga jako volim ali svidja mi se kad je ovako zacinjen necim kao ovaj. Jako lep lak :))

    ReplyDelete
  5. ja imam samo miniku :( divan je, i super izbor za danas! :D

    ReplyDelete
  6. Super je boja i vjerujem da uzivo i na suncu sljokice jos vise dolaze do izrazaja

    ReplyDelete
  7. Uhhh kako je divan ! A tek tvoji nokti draga <3 <3 <3

    ReplyDelete
  8. Hvala ti boze sto mi lakovi nisu dostupni ovde, jer bi me tvoj blog poludeo :D Divan je, ali opet tebi sve dobro stoji :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti <3
      Slatko se nasmejala za komentar :D

      Delete
  9. Mislim da je ovo lak u koji sam se zaljubilaa.....divan je...hoću i ja!

    ReplyDelete
  10. Kakav lepotan, baš je mračan - podseća na Noć Veštica i slične prilike, tako da ti je super izbor za današnji dan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, slučajno je ispalo a sjajno se uklopio u jučerašnji dan :)

      Delete
  11. Odličan lak za petak 13. :) ja ne volim tamne lakove, ali nekima super stoje :)

    ReplyDelete
  12. Baš je lijep i mističan :) Uvijek me nasmiješ s izborom slikice prve, kako ih samo nađeš :DD Meni je bio baš odličan ovaj petak 13. :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, trudim se i jako me raduju vaše reakcije :*
      Ja nisam sujeverna tako da i ne razmišljam o tome :D

      Delete
  13. Zaljubila sam se u ovu nijansu kako je dobar :)

    ReplyDelete
  14. Imam dve minike i ovaj lak je odlican. Steta sto je ipak u bocici mnogo lepsi nego na noktima, ali opet nije za bacanje. Sad ga je nemoguce naci :(

    ReplyDelete
  15. S pravom ti je ljubimac, divota od laka i noktiju !!

    ReplyDelete
  16. Vrhunski je, sestra i ja smo fascinirane... Idelan za današnji dan... :))

    ReplyDelete
  17. Prasence milo, prelepo ti stoji! :*

    ReplyDelete
  18. Predivan je stvarno.. :)
    I tebi lepo stoje tamne bojice.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :* Svi mi kažu da mi tamnije najlepše stoje :)

      Delete
  19. Ivana, baš mi se sviđa ovaj tamni lak, a o ironiji naziva neću govoriti, meni je petak 13.-i sretan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To su samo bleskasta sujeverja, čak sam čitala i kako je nastala ta fama a nema veze sa vešticama ali eto, simpatično mi bi kako se potrefilo :)

      Delete
  20. Boja nije bas moja (ja sam dosadna to znas vec :D), ali se divim kako si ga dobro slikala. O izboru necu da pricam, ti sve prilagodjavas situaciji :D.

    ReplyDelete
  21. stvarno je lijep, ma prelijep..... i sviđa mi se kako krasno opisuješ lakove, ja se uvijek pitam šta bih pisala o laku :-)

    ReplyDelete
  22. It looks like a night sky! <3

    ReplyDelete
  23. u ovo čudo sam se zaljubila čim sam ga prvi put vidjela... na žalost, nemoguće ga je nabaviti, kad se i pojavi na ebay-u cijene ga po 30 $ a nema šanse da bih toliko platila jedan lak, ma koliko mi se sviđao ;)

    ReplyDelete