Wednesday, September 11, 2013

Parlez-vous OPI?


Le Oink!

Septembar nam donosi pravo jesenje vreme i u skladu sa tim, već dva dana nosim lak koji me u svakom smislu asocira na ovo godišnje doba. Jako ga volim i jako mi je drag jer je poklon drage prijateljice. Kada sam ga dobila, bila sam skeptična oko nijanse iz razloga što ni u ludilu nisam razmatrala ovakvu boju. Tada sam bila na početku moje ozbiljne lakoholičarske karijere i bila sam i dalje klasičarka ali po nanošenju i prvom oduševljenju kako ova boja odlično ide uz moj ten, nestale su sve predrasude i od tada mi je draga (skoro) svaka nijansa ali i finiš. 
Dakle ovo je bio okidač ka novom, neispitanom svetu boja i presrećna sam zbog toga! Od tada i ja vičem svakoj nijansi ''Oui, oui'' a OPI me može smatrati vernom do groba kada sam prvi put uskliknula DA jer znam da ćemo živeti srećno do kraja života!






PVO? je lak iz kultne Francuske kolekcije koja je osvanula jeseni 2008. Ova boja je majstorska asocijacija na francuski, diskretni šik koji Vas zavodljivo osvaja! Ovo je sve samo ne obična ljubičasta nijansa - ovo je kameleon od najsvetlije do nešto tamnije nijanse a u globalu je jedna ljubičasta srednjeg inteziteta i dimnog efekta sa mrvom sivog podtona. Iako se možda čini kako je ovo jedna od onih umrtvljujućih nijansi, mislim da bi se većina iznenadila kako zapravo može lepo da osveži ten!



Pošto ovaj primerak imam jako dugo, ogradiću se i reći ću da moja bočica sadrži divnu, kremastu formulu koja se jako lepo raspoređuje po noktu. Prvi sloj ne ostavlja potpuno prekrivanje ali sa drugim slojem dobijamo perfekciju. Brzina sušenja je zadovoljavajuća i posle par minuta ste spremne za akciju.

Ovaj lak je savršen počev od toga da poseduje sve odlike dobrog laka pa sve do estetskog momenta. Jedina mana mu je što je deficitaran i skoro da ga je teško naći jer je povučen.

Da li Vam se dopada moj jesenji favorit?

Do novog naslova,
ljubi vas Vaše Prase!


58 comments:

  1. Znači tako je prase postalo OPIholičarka :) Divna nijansa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako sam postala prava OPIholičarka! Od ove nijanse je kolekcija počela rapidno da raste :D

      Delete
  2. Da nemam već tri slična laka imala bih ovaj :D Ovakve nijanse mi se mnogo dopadaju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni! A kada se setim da nisu dolazile u obzir... :D

      Delete
  3. Ovo je TAKO MOJA BOJA :) Svaki tvoj post pomno pratim i od svih lakova do sada, ovaj mi je u TOP 3 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koliko sam ispratila, ovo zaista jeste tvoja boja!
      Hvala :*

      Delete
  4. Stvarno ti lijepo stoji! Ja bih isto na ovu boju prvo frknula nosom, ali sad kad ga vidim na noktima, bome je baš lijep :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Još jedan dokaz da ne trebamo da budemo tvrdoglave već radoznale :D

      Delete
  5. Ajme kako je dobar...obožavam ovakve čudne zagasite boje...i potpuno kužim kako te ova navukla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se sviđaju te pomalo nedefinisane i smokey varijante :)

      Delete
  6. Meni se svidja, to su moje boje,jer uz mintaste,najvise volim te muljave, sivo/lilaste, greige, blatnjave i sl. srodne nijanse :-)
    I da znas kriva si sto u zadnje vrijeme cesce bacim pogled na OPI stalak, iako sam sebi odavno rekla da za lak necu iz principa da dam vise od 7 evra pa da je ne znam kakav. Nadam se da ce nam barem sto prije CG stici da ne padam vise u iskusenje za Opice :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahaha :D znaš kako, poštujem tu odluku ali mislim da bi mogla nekim onako unikatnim, baš baš jedinstvenim da se častiš i onda je to ok, ispoštuješ svoj princip a napraviš i sebi mali hir :*
      Svakako da navijam da što pre stigne CG!

      Delete
  7. Da sam ga videla u bocici, ne bi mi privukao paznju, ali moram priznati da na noktima izgelda bas lepo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo to, ista reakcija je bila i kod mene!

      Delete
  8. I ja bih bila skepticna, jer vise volim "konkretnije" boje, ali je stvarno na noktima (i uz tvoj ten) prava lepota...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :*
      Mislim da vredi probati, nikada ne znaš šta može prijatno da te iznenadi :)

      Delete
  9. Nije moja boja i ne verujem da bi me privukla bočica, ali sad kad ga vidim na tvojim noktima... hm... OUI, OUI! :D

    ReplyDelete
  10. Kako je lep! Mada, meni se skoro svi ljubičasti lakovi sviđaju. Tres chic!

    ReplyDelete
  11. Auuuuu koliko je dobra boja!!!!!

    ReplyDelete
  12. ovo prase je skroz ludo!
    lak je bašbaš dobar! baš je klasika!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, može komotno da se podvede pod klasiku!

      Delete
  13. Baš lijepo izgleda na noktićima i tako se lijepo sjaji. :D

    ReplyDelete
  14. nikad ga nisam zapazila sramim se a tebi odlicno stoji

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :*
      Mislim da je pored Žaka bio jedan od najpopularnijih iz kolekcije ali mislim da to nije važilo i za nas ovde :)

      Delete
  15. prekrasan i savršen za jesen <333

    ReplyDelete
  16. Kako ja volim ovaj lak <3 Jedan od moja prva tri OPI laka (pored Zaka i KdlK - ala znam da odaberem prvence). I moj je isto tako kao i tvoj - i formula, cetkica, mazanje :) Ma, prelep je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, savršen triling za početak <3
      Meni je KDLK tiha patnja! Baš super što si ostavila komentar za formulu, ako neko uspe da ga se domogne, značiće info :*

      Delete
  17. Obozavam ovakve nijanse za leto ;)
    Ljubicastu volim svejedno, ali ova "prljavo" ljubicasta, kako je ja zovem mi je HIT za jesen/zimu <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, posebno je lep za taj neki jesenji period mada može da zablista i uz preplanulu kožu, što da ne :)

      Delete
  18. Divan lak i ima divno ime :)
    ja ga naravno nemam :(

    PS - Gice ne puse 3:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda ga iskopaš :*

      P.S. ovo je za potrebe reklame :D

      Delete
  19. Bas volim ovakve boje. :)
    A tebi stvarno predivno stoji.. :)

    ReplyDelete
  20. Predivna je nijansa :) Slazem se da je pravi francuski sik ;)

    ReplyDelete
  21. Vidi se da jako voliš ovaj lak i da si bila posebno inspirirana na pisanje teksta, jer je super i odlično si dočarala boju, i uvela nas malo u svoj svijet :D A prase sa francuskom kapicom je vrh vrhova! Boja je baš divna, sviđa mi se osobito taj sivkasti podton (Bože, do prije godinu dana nisam znala da lakovi mogu imati podton :D).

    ReplyDelete
  22. E ovo je prava jesenja boja, odlican!

    ReplyDelete
  23. "Ona je TA nijansa"...Kako volim ljubičanstvene :)

    ReplyDelete
  24. Zaista prava jesenja boja, i slozicu se sa vecinom komentara da je u bocici meh al na noktima druga prica skroz :) preslatko je kad se prisecas svojih lakoholicarskih pocetaka, ja sam isto tako vezana za votku koja je bila moja prva opika :)

    Imam slican fm, doduse malo vise siv sa ljubicastim podtonom nego obrnuto, tek sam se jesenas odvazila na blatnjave boje, nadam se da ce ih biti jos na mojoj polici :)

    Da mi je tad neko rekao da cu nositi mint zelene nijanse, razmatrati u obzir zlatne i srebrne...:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uvek mi je lepo kada se povede priča o početcima <3 Votku nemam, nisam je ulovila kada mi je trebala... a divan lak!

      Ako treba pomoć oko zlatnih i srebrnih.. javi se, divni su!

      Delete
  25. Podseca me na moju jeftiniju zamenu Essence Boys are back in town :D
    Odlicna nijansa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej super što si ostavila zamenski predlog :)

      Delete
  26. Beautiful color! :)

    ReplyDelete
  27. predivna boja, čista klasika <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, može komotno da se svrsta u klasike :*

      Delete
  28. divan i predivan.... pokusavam da ga nadjem vec duze vreme, ali ne uspevam u tome....zato zeljno iscekujem kolekciju miss universe 2013, jedan od ta tri me jako podseca na ovaj

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, biće jedan jako sličan PVO :)
      Ono što mogu da ti prenesem jeste da je par devojaka našlo svoje primerke u korpici za 500rsd na Sajmu, na Priminom štandu pa ko zna... :*

      Delete