Sunday, July 7, 2013

Are We There Yet?


Pozdrav dragi moji Prasulići!

Juče sam imala dilemu koji lak da namažem jer mi je trebalo nešto što će mi ići uz razne boje a neću imati vremena da promenim lak do ponedeljka plus je super ispalo jer sam mogla da se provučem i učestvujem u tematskom zadatku na forumu sa jednom od varijacija korala. Ono najsimpatičnije u celoj priči jeste naziv laka koji me uvek nasmeje i asocira na nestrpljivu decu koja zapitkuju roditelje dok su na putu ''Are We There Yet?, Are We There Yet?'' !!!





AWTY je izašao u okviru Touring America kolekcije jeseni 2011. godine. Boja je predivna i lako uklopiva, jedna od toplijih nijansi narandžastih korala, mada bih je ja opisala i kao boju lososa. U formuli je sakriven diskretan i prelepi shimmer u zlatnoj, bronzanoj i roze boji koji je tu više da upotpuni samo konzistenciju laka i vidljiv je samo na Suncu kada se čini da isijava onako zarobljen ispod površine.




Formula je fina, potpuno pokrivanje se dobija u dva sloja koja se jako brzo suše ali mana kod ovog laka kao i kod ostalih iz ove kolekcije a ovog finiša, jeste to što nakon nekoliko sati dobijaju matiran izgled te je top coat neophodan (na slikama ga nemam). Takođe, moram da napomenem da se suši za nijansu tamnije nego što je boja u bočici.
Generalno, ovo je jako lepa letnja nijansa koju možete nositi u bilo kojoj prilici i rekla bih da laska svakom tenu.

Kako se Vama čini?

Do novog kuckanja,
ljubi vas Vaše Prase!


55 comments:

  1. lak je fantastican! a ime me je odusevilo potpuno :)

    ReplyDelete
  2. Jako je lijep.... WL raste i raste ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) a ako je za utehu, raste i meni :D

      Delete
  3. Bas odavno cekam da uradis posta za ovaj lak. Hvala ti puno :)
    Gledala sam ga u Sephori i odusevio me je.
    Moja drugarica ga takodje ima ali sam ga videla u nekom sumraku ali ovde je totalno osvojio.

    Naslovna slicica je predivna i moracu da je ukradem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slobodno :)

      Nema na čemu, da sam znala i ranije bih uradila swatch :( divan je zaista i mislim da ga vredi imati!

      Delete
  4. Cudi me da nije iz Srek kolekcije! :D Odmah se setim Donkija! :D
    Divan lak.. :)

    ReplyDelete
  5. Meni samo nije jasno odakle ti izvuces slicicu svinje za svaki naziv laka :D prelude su :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedno od zadovoljstava su upravo te sličice a imam sreće pa mi i dosta devojaka šalje iste <3

      Delete
  6. Slicica je iz Geico reklame za auto osiguranje i naprosto je obozavam. Uvek kad je vidim idem po kuci i vicem kao to prase Viiiiiiii Viiiiiiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  7. i meni je bila ista asocijacija, a od svih blogoprasića, ovo mi je najbolje!

    ReplyDelete
  8. Obozavan narandzaste lakice sa zlatnim shimmerom :) Letnje skroz :)
    Imam jedan slican, samo je nesto svetlija narandzasta nijansa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj ima i mrvicu roze u sebi pa mu to daje poseban šarm :) i ja volim ovakve nijanse za leto :*

      Delete
  9. Kako je leeep :O Uvek ti ostavljam komentare ovog tipa, ali prosto balavim za bojama :)

    ReplyDelete
  10. Divan je, inače ne volim taj sitan shimmer u lakovima, ali ovde baš fino izgleda! Baš ti lepo stoji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao je diskretan i elegantno izgleda :) hvala :*

      Delete
  11. predivna ljetna boja :) i paše na sve kombinacije! :)

    ReplyDelete
  12. Baš lepa narandžasta! Obično ih preskačem, a evo za promenu mi se svidela takva nijansa laka.

    ReplyDelete
  13. Kako ti divno opisuješ nijanse, ja napišem "ovo je između crvenog i rozog" :D Već sam htjela napisati kako mi je lak ljepši u bočici nego na noktima, a onda su došle fotke na suncu. Baš je divan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :*
      Trudim se što više da dočaram što rečima, što slikama kako bi stvarno nekome olakšala izbor <3

      Delete
  14. Mazala sam sličan Aura za zadatak :) Prvi put imam ovakvu boju na noktima i baš mi se dopada, skroz je sveža :)
    Obožavam ovo prase sa reklame :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni nekako uz tebe idu ovakve nijanse :) eto neki utisak preko ekrana :D

      Delete
  15. kao ljubitelj krema, trebalo bi da kažem da nije moj
    tip, ali. ali, mnoogo mi se sviđa kako izgleda na noktima,
    i lepa je nijansa. naziv laka i sličica praseta - POBEDILI :DDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da, nije ovo klasičan shimmer-shimmer, jako je diskretan, taman kao osveženje kremašicama :)

      Delete
  16. boja je predivna,prava ljetna

    ReplyDelete
  17. Uuu, ovaj mi je prekrasan! Ovaj zlatni shimmer ga baš čini posebnim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shimmer je stvarno šaroban, ja se jako ''ložim'' na ovakve nijanse kod rumenila i karmina :D

      Delete
  18. Ivana - žena kojoj pristaje svaka boja laka za nokte.

    ReplyDelete
  19. Baš mi se sviđa! Odličan je!

    ReplyDelete
  20. divan je lak, pravi ljetni <3

    P.S. tagirala sam te na blogu: http://alittlemakeupobsessed.blogspot.com/2013/07/the-beauty-blogger-tag.html

    ReplyDelete
  21. Divno ti stoji, a šimer je viličnopadajuće lep.

    ReplyDelete
  22. Love the subtle shimmer so much!

    ReplyDelete
  23. Prelepa nijansa :)
    Jedina zamena koju mu nalazim je Golden Rose Rich Color 06

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :*
      Super što si ostavila zamenu :)

      Delete
  24. Predivan je. Puno mi je ljepši na noktima nego u bočici :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. A meni je lepši u bočici jer se više vidi shimmer :D

      Delete
  25. meni je najbolja fotka s pigletom koji jedva čeka da dođe na odredište ;)

    ReplyDelete
  26. Mnogo je lep :) Nemam ga vise, ali mi se sve nekako cini da nije toliko narandzast u stvarnosti. Mada crveni i koralci su najtezi za slikanje uvek :( Ali ti lepo stoji <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :*
      Možda je za mrvu narandžastiji nego uživo ali to je to :) Meni je za sada najteže slikanje plavo-ljubičastih tonova, to baš moram da se potrudim, neverovatno :D

      Delete