Wednesday, July 17, 2013

Pamplona Purple


Pozdrav dragi moji Prasići!

Danas sam odabrala jednu predivnu i meni omiljenu ljubičastu boju a upravo sam otkrila i jednu lepu slučajnost pa sve ima dozu neke male, simpatične simbolike. Naime, Pamplona je jedan zanimljiv i istorijski gradić u Španiji u kojem se baš pre par dana završio svetski poznat San Fermin festival gde su trke bikova kroz uličice jedna od najvećih atrakcija. 






PP je jedna od najpopularnijih boja iz zaista čarobne Espana kolekcije (jesen 2009) pa je sa još par komada iz iste, uvršćenja u stalnu postavku. U osnovi to je jedna bogata, srednje ljubičasta nijansa koja je ima i crvene i plave podtonove u sebi, koji se smenjuju u zavisnosti od osvetljenja. Rekla bih da laska svakoj ruci ali i vremenskim prilikama.



Ova kolekcija važi za jednu od najboljih po pitanju formule, tako da i PP ne zaostaje kao jedna od onih pravih, gustih i pigmentovanih krema koje klize preko nokta. Brzina sušenja je zadovoljavajuća i završnica je visokog sjaja pa je ovaj lak po svim stavkama zaista za svaku pohvalu!

Dopada li Vam se moj današnji izbor?

Ljubi vas sve Prase!


86 comments:

  1. U baš je lijep! Malo me podsjeća na Elf-ov Purple pleaser koji imam http://limitedaddictionnails.blogspot.com/2011/10/elf-nail-polish-review-picturespam.html, našla sam i swatch :D
    Iako mi se čini da ovaj opi ima malo više plave u sebi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, slični su samo si u pravu jer PP ima zaista i mrvu plave u sebi :)

      Delete
  2. Volimmmm ljubicaste lakove,ovaj je predivan !

    ReplyDelete
  3. Diiiiiivan, obožavam sve nijanse ljubičastih lakova!

    ReplyDelete
  4. obožavam ovaj lak, najljepša ljubičasta <3

    ReplyDelete
  5. Hocu ovaj lak ;)
    Divno ti stoji

    ReplyDelete
  6. Lovely-lovely shade! :)

    ReplyDelete
  7. Inače ne volim ljubičaste lakove, osim lavandastih, ali kad sam vidjela ovog izletilo mi je 'vau' :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovu nijansu jednostavno moraš da voliš :d

      Delete
  8. Ima li kraja ovim ljepotama? :-)

    ReplyDelete
  9. mislim da sam se zaljubilaaaaa :)
    divan je!!! <3

    ReplyDelete
  10. Divna boja i divna sličica na početku! :) Bila sam u Pamploni pre par godina u vreme San Fermina pa mi je ceo post posebno drag! ;) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao baš mi je drago što si se javila i drago mi je što si evocirala uspomene <3

      Delete
  11. Vidi se po fotografijama da je pigmentovana krema! Ahh kako je samo divna ova nijansa, poželim odmah da i ja zgrabim neki ljubičasti i namažem ga ali nemam ni sličan ovakvom :D

    ReplyDelete
  12. Predivan je. Obozavam ljubicaste lakove!

    ReplyDelete
  13. Prekrasna ljubičasta, baš nijansa kakvu volim! :D

    ReplyDelete
  14. Svidja mi se i boja i naziv laka :)

    ReplyDelete
  15. Sve nijanse ljubicaste obozavam!!! Fenomenalan je, zaista <3

    ReplyDelete
  16. Moje prasence i ja smo odusevljeni :)

    ReplyDelete
  17. Elegantno, a u isto vreme opusteno! Super je! :)
    Jeca R.L.

    ReplyDelete
  18. bježi. razboljet ću se :( što stalno ovako lijepe lakove stavljaš? xD

    ReplyDelete
  19. Volim ljubičastu na noktima...ovaj je stvarno predivan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja, nekako kad god ne znam šta bih mazala, ljubičasta uvek bude najbolji izbor <3

      Delete
  20. Divna boja. Ni pretamna ni presvetla.

    ReplyDelete
  21. Imam nekoliko ovakvih nijansi, a baš ih retko mažem, sad vidim da baš grešim... Prelepa je boja!

    ReplyDelete
  22. Jaoo, ne smijem imati još jedan ljubičasti lak :D

    Prelijep je :)

    ReplyDelete
  23. Tvoj izbor je sasvim po mom ukusu.

    ReplyDelete
  24. Jao, trka prasića :))))
    Što se boje tiče - nema nelepe ljubičaste, nema!

    ReplyDelete
  25. Prasici... :D preslatki su
    boja je jedna od retkih ljubicastih koja mi se bas svidja.

    ReplyDelete
  26. vauuuuu diiiivan jeee!!!
    Lana

    ReplyDelete
  27. Neću se više igrati s tobom :P
    Ovo mi je najdivnija nijansa ljubičaste koju sam ikada vidjela :D

    ReplyDelete
  28. stvarno je prelep lak :))
    divno si ga uslikala!!!

    ReplyDelete
  29. predivan predivan predivan!

    ReplyDelete
  30. Eto... uspjela si da me "nagovoris" da i ja uzmem jedan o.p.i. :) Neka ti Bog pomogne ako ih pocnem kupovati :D na vrata ti dolazim ako bankrotiram, primit ces me nekako. Ne zna se koji je ljepsi. Moj je Ate berries in the canaries :) Sreca pa je izbor bio mali ali opet sam se jedva odlucila, ne znam kako bih da su sve ispred mene.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čekam te :D
      Izabrala si divnu boju - odlična formula, postojanost, sama boja je jedna od najlepših i njaženstvenijih i možeš da je nosiš preko cele godine, ma obožavam je <3

      Delete
  31. Da se prijavim kao jos jedna obozavateljka ljubicastih lakova! :) Predivan je! <3

    ReplyDelete
  32. Divna je boja!
    Ljubicasti lakovi su mi jedni od omiljenih :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :*
      Okreni-obrni, mislim da su ljubičaste nijanse baš favoriti većini žena :)

      Delete
  33. Boja je uberfulfantastična :D

    ReplyDelete
  34. o da, volim ljubičaste lakiće... trebala bih izvaditi kojeg ;)

    ReplyDelete
  35. Predivan je, jedna od najlepsih nijansi ljubicaste.

    ReplyDelete
  36. Predivna boja! :)

    ReplyDelete
  37. jako lepa boja, moze vrlo lako da mi se nadje na jesenjoj wl, pogootovo sto sam tanka sa ljubicanstvenim lakovima :)

    opet nemam vremena da te pratim redovno, al'evo, trudicu se da nadoknadim propusteno :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divna je boja i za svaku priliku i godišnje doba :*

      Delete