Monday, July 22, 2013

The Show Must Go On!


Pozdrav dragi moji!

Od petka do danas sam nosila mog žućka i uživala u njemu jako! Vidim i po komentarima da Vam se generlno dopao ali to ne mogu da kažem za moju porodicu koja se zgražavala nad mojim izborom. Bar većina dok su ostali mudro ćutali.
Danas sam poželela nešto drugačije a opet da privlači pažnju, pa simbolično - šou se nastavlja! Za ovaj lak sam dobijala najviše komplimenata a nećete verovati da su se najviše divili stariji, bake i deke po ulici. Ljubav! Ovaj lak prosto obožavam i definitivno je jedan od mojih najomiljenijih OPIka!





TSMGO! je deo Burlesque, novogodišnje kolekcije za 2010. godinu koja je bila inspirisana istoimenim mjuziklom. Ovaj lepotan je jedini duohrom u kolekciji i to ga čini posebnim u svakom smislu. Osnovna boja je duboka i hladna hot pink nijansa koja se preliva u toplinu najlepših narandžasto-zlatnih tonova. Pri nekim uglovima se čini kao da i crvenkasto-koralna lepota izbija iz ove čarobne mešavine shimmera. Nemam dovoljno opisa da dočaram ovu lepotu te Vam prepuštam uživanje u slikama...




Ovakav folijast finiš u većini slučajeva zahteva tri sloja za potpuno pokrivanje i ovakav efekat pa ni ovaj lak nije izuzetak a toliko slojeva imam i na slikama. To nije neka zamerka jer se lak izuzetno brzo suši i ostavlja visok sjaj. 

Ne bi više hvalila ovaj lak jer mislim da sam uspela do sada da Vam prenesem moju očaranost ovim ljubimcem pa Vam sa zadovoljstvom ostavljam komentare jer me zaista zanimaju Vaši utisci.

Do novog ćaskanja,
ljubi vas Prase!


57 comments:

  1. Bas je lep! :) Boze sad sam vec pocela da zanimsljam velicinu tvoje kolekcije :) Jel imas jos nesto osim OPIka? :) Onaj zuca je cudan ali lep. Mogu misliti kako si uzivala u njemu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam imala nešto puno van OPIka, svega par komada, neke sam udomila a čuvam još Chanel Black Pearl kao sjajnu boju i još po jedan Essie, CG, Rimmel, Golden Rose jer su pokloni :)

      Žućko je meni stavrno veseo i dobar za razne odevne kombinacije međutim draga porodica se zblažnjavala :D

      Delete
  2. Stvarno je predivan, instant asocijacija mi je : Božić i odmatanje poklona :DD

    ReplyDelete
  3. I love The Show Must Go On song and this nail polish too! <3

    ReplyDelete
  4. Uuuuuuuuuuuuuuu, na suncu je pre di van!!! I u sjeni, ali na suncu baš zabljesne! Shines bright like a diamond :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na suncu sija ludački, jedva sam uspela da ga uslikam a da seod blještavila lepo razaznaje :)

      Delete
  5. Predivan je, a fotke vrhunske!
    Zanimljiva mi je tvoja fascinacija prasicima, jel ima neki poseban razlog za to ili samo onako? :)

    Helena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, baš sam ponosna na današnje fotke :*

      Naravno da je sve počelo sa posebnim razlogom, u jednoj intimnoj šali a sa vremenom sam stvarno baš zavolela ove ljupke životinje :)

      Delete
  6. Najlepši crveni lak koji sam ikad videla!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neverovatan je, poput najčarobnijeg zalaska sunca je :)

      Delete
  7. Mnogo je mocan, jako dobro izgleda. Ima li ga jos kod nas, jel znas mozda?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gotovo da ga nema, nisam ga videla baš dugo. Zapravo i ja sam moj kupila pre tačno godinu dana sasvim slučajno, bio je zabačen u nekom kutku u Primi na Vidikovcu :)

      Delete
  8. Sjajno uhvacen lila simer, predivna boja :)

    ReplyDelete
  9. Prelep je! :) I uvek mi je smešno kad se neko zgrožava nad određenom bojom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da sam mogla da uslikam tatinu facu i onda pogled upućen mami, u fazonu ''šta joj je'' :D

      Delete
  10. fantastičan je! ja imam mini, pa mižao da ga trošim :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, čuvaj ga! I ja sam već napeta jer mi je linija na početku OPI slova :D

      Delete
  11. Vidi stvarno, uopce nije los <3

    ReplyDelete
  12. Crvendać, drugo ništa neću reći ;) <3

    ReplyDelete
  13. Prasem što imaš sve ove divne lakove i još divnije nokte i odlične slike? Štooo? :D

    ReplyDelete
  14. Lijep je, ali ja mislim da niti jedan lak ne izgleda loše na tako krasnim noktima.... mada, iskrena da budem, neke druge nijanse su moji favoriti ;-)

    ReplyDelete
  15. Fin mi je ovaj, mada se meni neke druge bojice više dopadaju. A žućko je baš bio fiiin :)

    ReplyDelete
  16. Vise sam za neku klasiku tako da mi zucko nije "legao" ali me zato ovaj odusevio.
    Predivno ti stoji i naprosto je divan
    Bravo prasence :)

    ReplyDelete
  17. Zašto nisam ranije čula za ovu predivnoću? Efekat je baš vidljiv, a boja prelepa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je nešto onako baš po tvom ukusu :)

      Delete
  18. Oduzima dah!

    Nisam ga viđala po apotekama u poslednjih godinu dana, imam 2 kom iz ove kolekcije, ali ovaj sam propustila. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ga tačno pre godinu dana slučajno ulovila u Primi na Vidikovcu, onako bio zabačen. Umalo da ga ostavim, sećam se tada sam uzela Swimsuit Nailed It i kao neću da uzimam još jedan jer sam prethodnog dana iz NL naručila gomilu... i đavo mi nije dao mira, znala sam da ga moram imati pa sam sutradan otišla po njega. Ne znam zašto sebi neki put ne olakšam i skratim puteševstvije :D

      Delete
  19. Predivan je, a iznenadio me onaj prethodni "žumanjak", stvarno je super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako Lenka kaže da može žuto, onda je stvarno super :D :*

      Delete
  20. Poseban !!!

    Ima neki poseban šimer koji se itekako dobro vidi zahvaljujući tvoji odličnim fotkama :)))

    ReplyDelete
  21. Uh, kakva boja! Jedna od onih kakve stvarno ima samo OPI :)

    ReplyDelete
  22. I moji se sablaznajvaju nad zutim noktima, ali ja za to i ne marim, dobro mi stoji zuta boja i podize raspolozenje.

    Ovaj danasnji je zvezda tvoje kolekcije, znam kako ovi folijasti finisi mogu da bljeste, samo sto je patnja pokriti beli deo nokta, zapravo nemoguce je postici sa njima totalno pokrivanje. Ipak, odlican duohrom efekat i osecaj da nosis dragulje na noktima sve mogu da nadomeste.

    Naziv mi se posebno dopada <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma što bi marili za njih ako smo mi zadovoljne :)

      Ovaj lakić je stvarno zvezda moje kolekcije <3

      Delete
  23. Preeedivan je...

    http://zdravakosa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Auuuu... Bomba od laka!:))

    ReplyDelete
  25. Prasicu, Prasicu, ti sta god da stavis na te prelepe papke izgleda savrseno ;)

    ReplyDelete
  26. Kako sam listala slike moje odusevljenje je raslo. Predivan je! :)

    ReplyDelete
  27. Stvarno poseban i lepo ti stoji!

    ReplyDelete
  28. Liči mi na foliju za bombonjeru :) Baš je lep, nekako me asocira i na Božić :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao kako si se samo setila, genijalna asocijacija <3

      Delete