Wednesday, July 10, 2013

The Beauty Blogger Tag


Pozdrav drage moje!

Pre neki dan me je sačekalo prijatno iznenađenje koje ću iskoristiti kao pauzu između recenzija nove kolekcije jer prosto nisam spremna da se još uvek pozdravim sa jučerašnjom lepoticom!
Tagovala me je draga koleginica blogerica A Llittle Make up Obsessed, pa da ne dužim u nastavku možete pročitati moje odgovore.
Inače kreatorka ovog tag-a je The Beau Bow.





Pravila su sledeća:
  1. Naznačite da je ovaj tag kreirala The Beau Bow
  2. Tagujte još beauty blogera
  3. Označite naslov posta sa ''The Beauty Blogger Tag''
  4. Odgovorite na sva pitanja

Pa da počnemo:

1. Navedite beauty rutinu koju baš retko koristite? 
Retko, baš retko stavljam home made mućkalice za kosu. Eto neka bude to, pošto stvarno uživam u           beauty ritualima :)

2. Da li je čišćenje četkica nešto što redovno radite?
O da!

3. Koliko dugo odlažete kupovinu zamene nekog proizvoda, preparative/dekorative iako Vam trebaju?
Nikada ne odlažem, gotovo uvek obezbedim zalihe kada vidim da mi je ostalo npr. za još par korišćenja jer mrzim da ostanem bez omiljenih/neophodnih komada :)

4. Koja je Vaša najgora beauty navika?
Gomilanje :D

5. Navedite nešto što nije vezano za lepotu a odlažete?
Odlaske koji su vezani za administraciju ako mogu :D

6.  Kada izlazite, da li spremanje ostavljate za poslednji minut ili ne?
Trudim se da unapred imam kombinaciju u glavi i odradim pranje kose dok sat vremena pre izlaska, ostavljam za lagano tuširanje i šminkanje a za to mi treba od 20-45 minuta, međutim volim sebi da dam i više kako se ne bih nervirala i žurila ako se desi nešto nepredviđeno.

7. Možeš li postaviti granicu trošenja i držati se te odluke?
Teško :D

8. Koliko je organizovana Vaša make up kolekcija i kolekcija lakova za nokte?
Kao u apoteci, sve ima svoje mesto i kutijicu :)

9. Koji je najduži period da niste napisali blog post?
Mislim da je to bilo 4 dana :)


Eto, to bi bilo toliko od mene a ja bih preskočila tagovanje jer vidim da je opet opšta pomama pa se više ne zna ko je tagovan a ko nije, te pozivam zainteresovane blogerke da se (ako žele) nadovežu svojim odgovorima.

Ljubi vas Prase!



25 comments:

  1. Kako je cakano prasulence.
    Deluješ mi kao neko kod koga sve ima svoje mesto i drago mi je što ispade da i jesi takva.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volim urednost i da znam gde mi se šta nalazi ali nisam opsesivna srećom :D

      Delete
  2. 5/ti odgovor pobeda! :D a to da ti je sve kao u apoteci se vidi i po blogu (naročito po tome kako si sortirala tagove)... samim tim što je u svakom postu obavezna fotka praseta govori mnogo hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno mrzim kada moram u opštinu, policiju, na šaltere ili sl. tako da to sve odlažem do krajnjih granica :)
      Hvala :)

      Delete
  3. Super su ti odgovori. Ali u prvom se bas bas pronalazim. Ain't nobody got time for that :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. To niti vremena niti živaca, možda sam se par puta entuzijastički upustila u takve poduhvate :D

      Delete
  4. naše divno našminkano prase :))

    ReplyDelete
  5. Jao kakva Gica :)
    dobro da si je stavila na kraj posta jer da je bila na pocetku ja nista ne bih procitala od uzbudjenja :)

    ReplyDelete
  6. Koja je Vaša najgora beauty navika?
    Gomilanje :D

    hahahahaha :D djelomično se slazem s ovim :D

    ReplyDelete
  7. super su ti odgovori, da, to sam zaboravila, svu administraciju maksimalno odlažem :)

    ReplyDelete
  8. Izgleda dan nam je gomilanje svima zajednicko. :D Nije ni cudo. Mislim da bih ja ja na vecinu pitanja isto odgovorila sem na 2 (ne, previse sam lenja), 8 (kod mene je sve u haosu sem lakova), 9 (u nedostatku vremena nekad prodje i 10 dana na zalost). :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. potpis na gomilanje!
      prase je preslatko!

      Delete
  9. Preslatka ti je ovaj prasna animacija :)
    Sa odgovorom broj 4. se apsolutno slažem.

    ReplyDelete
  10. super odgovori, a prase na kraju je preslatko :D

    ReplyDelete
  11. Pronasla sam se u dosta tvojih odgovora :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je nekako završilo u psam boksu :(

      Verujem :D

      Delete
  12. preslatka prasićka na kraju <3

    ReplyDelete
  13. Videla sam apoteku na instagramu :) ♥ to bas cenim.

    ReplyDelete