Tuesday, July 30, 2013

Oh So Glam!


Pozdrav dragi moji!

Ovih dana ne pišem često jer pored ovih nesnosnih vrućina i manjka želje za svakodnevnim menjanjem boja, nisam ni tehnički u mogućnosti. Aparat koji koristim ovih dana aktivno putuje sa mojim ukućanima što na letovanja što na izlete, tako da ću i narednih 10-ak dana biti neredovna te sam smatrala da je ok da Vas obavestim ako ste se kojim slučajem pitali u čemu je stvar.
No da ne dužim, današnji izbor je lak koji me već neko vreme fascinira ali i nešto decentnija nota posle svih onih letnjih, veselih nijansi...





OSG! je deo OPI redovne linije Soft Shades pod nazivom Beyond Chic koja je realizovana u proleće 2008. godine. Inače, primetila sam ga  na internetu pošto sam kupila Chanel Pearl Drop i znam da skrnavim predivni Chanel ali nisam imala mira dok nisam našla ovu zamenu. Chanelko je divan, ima svoj prepoznatljivi šmek ali ja sam jako verna te je maleni našao bolju gazdaricu a ja konačno moje OPI mezimče i nemam ni gram kajanja!
Ovo je jedna vrlo sofisticirana pearly bela nijansa koja odiše otmenošću zbog divne zlatne glazure u kojoj se u tragovima pojavljuju i diskretni zelenkasti i pink odsjaji. Šake sa njim deluju izuzetno elegantno, mislim da je ovo jedna od onih nijansi koje su savršene za tradicionalne mlade!



Formula je za ovakvu nijansu i više nego dobra, sa tri tanja sloja ili jednim tanjim i jednim nešto debljim dobijate potpuno pokrivanje. Meni je lično lep i sa dva tanja sloja, baš onako prozračno otmeno deluje ali zarad eksperimentisanja, na slikama su tri sloja i stvarno je i tako lep. Izuzetno se brzo suši i divno sija.
Ovaj lak spada u raritete, tako da ako želite da ga pribavite ne časite časa!

Da li Vam se dopada moj mezimac?

Do novih redova,
ljubi vas sve vaše Prase!


59 comments:

  1. Uf, kad se samo setim kakvu sam odbojnost imala prema ovakvim nijansama kao mlađa. Jedna moja komšinica, starija (i malo zastrašujuća) žena ih je redovno nosila, na noktima koji su išli u neverovatan jezivi špic...
    Sada ih obožavam :D Ne stoje mi lepo zbog svetle puti, ali na drugima volim da ih vidim. Prelep je, zaista!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha identično iskustvo iz detinjstva :D
      Od kada su lakovi zauzeli moje srce, više nema tog finiša ili nijanse koje su mi daleke pa iako sam ti i ja bledunjava, obožavam da nosim ovakve lakove... čak sam umislila i da su lepi na nama belokožcima :D

      Delete
  2. Prekrasan mezimac!
    Ma treba se malo odmoriti i od onih življih nijansi!
    Definitivno za ziheršice :D Nekada i nije loše biti ''dosadan''!!

    ReplyDelete
  3. savrsen je,sa velikim zadovoljstvom bi ga dodala mojoj kolekciji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovakve nijanse su mi baš za tebe, baš mi idu kao detalj elegancije tvojoj harizmi :*

      Delete
  4. Prase ,moram reći da sam bila zabrinuta šta se s tobom zbilo. Ipak drago mi je čuti da si prisutna. Znam ,komentarišeš, ali nedostaju tvoje svakodnevne lakirerske radnje :). A što se tiče laka savršen.

    ReplyDelete
  5. Eto, nije bilo zalud obaveštenje :*
    Tu sam ja prisutna, još malo vanredno pa će se sve valjda poklopiti i vreme i ostalo :)

    ReplyDelete
  6. Prase, predivan je! baš je nježan, romantičan, totalno moja boja :D
    A i dopada mi se ona prva fotkica praseta s biserima :D

    ReplyDelete
  7. I'd say Oh So Pretty! ;)

    ReplyDelete
  8. Dobro si rekla da bi bio idealan za mlade :) Ja nisam bila klasična mlada, imala sam pastelno-žutu-zelenu haljinu umjesto bijele, ali lak mi je bio baš ove boje, doduše neki Alessandro, eno ga još čuvam, iz sentimentalnih razloga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divno! Ja sam ti baš dva kraja ili mirno i klasično ili pomalo ludo :)

      Delete
  9. S pravom si rekla da ti je mezimac, i meni bi bio da ga imam. Volim ovakve lakove za one dane kada mi se neda mijenjati a da mi lak odgovara na sve kombinacije.

    Odličan je !

    ReplyDelete
  10. Boja je bas njezna
    a odakle uvek nadjes ovih prasica

    ReplyDelete
  11. Jako volim svetlije nijanse lakova! Toliko mi se dopada oblik i duzina tvojih noktiju, stvarno prelepo izgledaju! :*

    ReplyDelete
  12. Ovaj me zove da ga kupim ! :)

    ReplyDelete
  13. Mnogo ti lepo stoji. Dobre su te nežne nijanse sa šimerom za ovo vreme kada šimer može da se vidi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, ako ništa ovo sunce nam je savršeno upravo iz tog razloga :)

      Delete
  14. Mislim da naziv laka dovoljno govori, vise nego savrsen :)

    ReplyDelete
  15. Bas je lepa boja, i neutralna i elegantna zbog tog zlatnog sjaja u isto vreme...:)

    ReplyDelete
  16. Uuuu... Prasence kako ti divno stoji :) Toliko je nezan i tako glam <3 :)

    ReplyDelete
  17. zaljubila sam se u lak :D
    prekrasan je i divno ti stoji :)

    ReplyDelete
  18. baš je glamurozan! moram da nađem nešto slično pod hitno!!! i promijenila sam mišljenje, hoću ovaj lak da nosim kad se budem ženila (hihihihi) sa multicolor šljokicama naravno jer ja ne mogu da dišem bez šljokica :p :p
    kupila sam chanel taboo, neću ništa, samo se hvalim :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ništa bez šljoka :D
      Ako, ako imaš i čime, taj lak je savršen <3

      Delete
  19. Baš je divan! Skroz po mom ukusu! :)

    ReplyDelete
  20. Divan! Stavljen je na wish list-u :) Koliko se razlikuje od Chanelcica?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chanel ima više izraženije poteze četkicom i naglašeniji je, ovaj je suptilniji :)

      Delete
  21. čista elegancija, ide uz svaku prognozu :D

    ReplyDelete
  22. Jako elegantna boja, baš ide uz sve!

    ReplyDelete
  23. lijepa i elegantna boja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divan je, prava klasika. Ide uz skoro sve odevne kombinacije i godisnja doba. Odlicno ti stoji!

      Delete
  24. Imam pomenuti Chanel, ali i ovaj mi se baš jako sviđa! Nisam ga nikad videla uživo, a uvek zagledam bele. Predivno ti stoji i baš kao što si rekla, savršen izbor za venčanje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od Chanel-a sam zadržala samo Black Pearl, jedino njemu nisam našla zamenu... mada i ovaj poslednji Azure me mami... opet verna sam OPIju tako da sam naučila lekciju da ne eksperimentišem i uštedim novac :D
      Hvala :*

      Delete
    2. Uh, Azure je najpostojaniji Chanel koji imam. Inače mi lak izdrži jedan dan, a taj čak 3-4. Tako da... Zažmuri i kupi :D savršen je

      Delete
    3. Prelep je, nema šta! Nije isključeno ako naletim na njega, da ga i uzmem :D

      Delete
  25. lijepi su ti noktici! ;=)

    ReplyDelete
  26. prelep je , ja bih ga nosila i ovako svakog dana...Lana

    ReplyDelete
  27. Prva asocijacija mi je bila idealan za vencanje, ali kad sam videla da si i ti to napisala, onda definitivno ne gresim :)

    ReplyDelete
  28. Prasence je hit :D

    Neverovatno kako mozes da izneses svaku boju i svaki finis, zaista otmena i elegantna nijansa, ovo je nesto sto bih nosila u posebnim prilikama ili da se'odmorim' od drecavih boja al opet kad sam u nekom posebnom raspolozenju, klasik zaista :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ovakve nijanse su idelane kao odmor :)
      Hvala :*

      Delete