Friday, July 12, 2013

Magazine Cover Mouse LIQUID SAND


Pozdrav dragi moji!

Danas predstavljam poslednji novitet, odnosno moj treći izbor iz prelepe Minnie kolekcije. Popularni sendići su u potpunosti osvojili moje simpatije tako da nije bilo dvojbe da će i ovaj primerak biti u okviru mog malog lako-carstva. Za svaki novi uvek kažem da je ''neviđeno lep i do sada najlepši'' pa tako ni ova Mišica nije bila izuzetak. Ali žene, stvarno oduzima dah!!! 





MCM je jedna vrlo ženstvena varijanta crvene boje, jasno prisutnog pink podtona te bih je ja generalno opisala kao jednu sočnu, jagodičastu nijansu. Sadrži božanstveni shimmer u zlatnoj i pink boji koji isijava iz same teksture poput najlepšeg svetla. Deluje i veselo devojački kada se shimmer razigra na Suncu ali i otmeno damski jer nije previše bling-bling u zatvorenom, onako je baš sa merom i ukusom.

 
 


Formula je kao i kod dosadašnjih sendića sjajna u smislu brzine sušenja, za 10 do maksimalno 15 minuta lak je u potpunosti suv. Gustina laka je takođe odlična, kao kod npr. Bondica pa tako već u prvom sloju možete dobiti potpuno prekrivanje. Ipak ja na slikama imam dva sloja jer su po meni onda mnogo raskošniji i potpuniji.

Na kraju ne bih mogla da izaberem favorita jer su meni sva tri zaista posebna, svaki na svoj način pa prepuštam Vama da iskomentarišete krajnje utiske o ovoj kolekciji.
Takođe bih na samom kraju napomenula da je ova kolekcija limitirana pa ako imate neku Mišicu na spisku želja, pohitajte sa nabavkom!

Do sledećeg naslova,
ljubi vas Prase!


57 comments:

  1. istina, svaki je lijep na svoj način, ali moj favorit bi ipak bio ovaj crveni :)

    ReplyDelete
  2. predobar je, moram imati jedan lak na ovu foru, mnogo mi se svidja

    ReplyDelete
  3. uuuu divan je... večeras ga odmah lakiram ;-)

    ReplyDelete
  4. Svaki noktic je prava socna jagoda, odlicno si ga opisala!

    ReplyDelete
  5. Lak je super, a slika na početku me uvijek oduševi. :)

    ReplyDelete
  6. haha super prva slika :D a lak kao neki crveni šećer, njam :D

    ReplyDelete
  7. Prava jagoda nijansa, Boze sto je lep :)

    ReplyDelete
  8. Isprobala sam ga, formula je super, a boja bas kao sto si je opisala - jagodicasta. Jedino sto na meni ova nijansa crvene ne izgleda ovako elegantno. Na tebi je savrsen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :*
      Mene oduševljava njihova formula :)

      Delete
  9. http://apavlovic83.blogspot.com/2013/07/sisterhood-of-world-bloggers-award.html

    ReplyDelete
  10. Ja sam se iskreno vezala za svog favorita kojeg si predstavila prvog<3. Bilo bi neiskreno i preterano cudno da kazem da toliko volim 50 nijansi crvene :D.

    ReplyDelete
  11. Mnogo je lep.. Svidja mi se sto ima malo suptilnije sljokice. :)
    Super ti stoji.. :)

    ReplyDelete
  12. Boja je predivna, prava jagodica :)

    ReplyDelete
  13. Sviđa mi se ! Ali moram prokomentirati kako ti je oblik noktiju fantastičan !

    ReplyDelete
  14. Mišica sa naslovnice je predivnoća u svakom pogledu. Prelepo ti stoji.

    ReplyDelete
  15. mnooooogo je dobar! ja sam tek pre neki dan otkrila sendice, ali ovaj bih rado imala u kolekciji :)
    a naslovna je hit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divan je, meni su stvarno sendići hit! :*

      Delete
  16. da znaš da mi se ovaj iz čitave kolekcije najviše sviđa <3

    ReplyDelete
  17. Odlican je:)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. It looks especially beautiful in the sunlight! <3

    ReplyDelete
  19. Predivan je, vidjela sam ga u Ateni u Sephori, ali sam se ipak odlučila za plavi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :*
      Za koji plavi, Marajin ili Bondicu <3

      Delete
  20. Very beautiful colour ;) I love OPI!

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Divan je zar ne? Drago mi je sto delis utiske odusevljenja sa mnom <3

    ReplyDelete
  22. Ne mogu da definisem sta misim o ovoj nijansi, ti si je predivno opisala i msm da bi uspela svakom da je prodas da si prodavac, zaista je lepa al kao da sebe teram da mi se dopadne..bojim se da bi mi stajao na polici mozda bih namazala par puta..steta sto nema u mini varijanti..uglavnom ostavljam otvorenu opciju

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na komplimentu o dobrom prodavcu :D
      Imaš ga u mini izdanju, probaj ga obavezno :*

      Delete
    2. Videh da ipak ima,nesto sam ja sebi uvrtela u glavu da nema :D
      Vrlo lako moze da se desi da ga uzmem :) :*

      Delete