Wednesday, July 31, 2013

Oinkgram #july


Oink mili moji!

Poslednji dan u mesecu je sada već tradicionalno rezervisan za fotke sa Instagrama pa Vas pozivam da vidite neke moje trenutke koji su obeležili ovaj predivni mesec!






Prvo mamino cveće, kale koje su jedan od najlepših detalja na našoj terasi!


Neko misli da je Betmen... ili mu je samo mrsko da ga svi gnjavimo pa je utočište nađeno na ormanu.


Omiljena pica na parče!


Odličan koncert <3


Sestrin rođendan!


Omiljeni minjoni <3 


Moje OPIke!


Mama je bila kreativna, tako da je maznula moje OPIke i dodala novi sjaj našim ukrasima!
P.S. treba li reći da je birala i trošila LE izdanja :D


Nostalgična izložba ''Živeo život''


Malci u kraju su zarađivali za letnji džeparac, ko bi odoleo ovakvoj ponudi <3


Moje drage koleginice blogerke sa Essie manikirom!


Ljudi, vruće mi jeeeee!!!


Ako želite da se predozirate čokoladom, probajte!


Još jedno rastinje na našoj terasi!


A gajili smo i ovo u saksiji i bila je to dobra cherry salata <3


Radovi u mom kraju, šta reći AAAAAAAAAAAAAAAAA!




Eto dragi moji, ovo su neke od meni dragih slika a više možete videti na @oinkifyouloveopi!

Vidimo se u avgustu :D
Ljubi vas sve Prase! Oink!


44 comments:

  1. šaljem ljubavi za najdraže prase <3

    ReplyDelete
  2. joj mama, pa di baš le... ili to ona namjerno ;)
    super fotke, baš su vruće :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam šta je mislila ali srce mi je stalo kada sam videla da mi je Goldeneye na polovini :D

      Delete
  3. Haha, kako je mama uzela LE lakove :)) Volim ovakve postove :D Cvijeće je baš lijepo, posebno kale :)

    P.S. pogledaj mail, nešto sam ti poslala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šta da kažem, mama zna najbolje :D
      Hvala <3

      Delete
  4. Moji lajkovi na instagramu govore dovoljno :D A mama je objasnila :D

    ReplyDelete
  5. Haha, mama :D
    I moj Murki je tražio hlad posvuda, ali najbolji mu je u prašini ispod tatinog auta.. pa je muka očistiti ga kad hoće u kuću :D

    ReplyDelete
  6. Svaka čast za kolekciju lakova! Cherry salata favorit :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :*
      I ja sam posebno ponosna na salaticu :)

      Delete
  7. Zadnja fotka je najbolja hahhaha, mačja vrućina :))

    Slinim nad kolekcijom wooow <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha! :D

      Kolekcija iz ove perspektive izleda malo, to mi se dopada :D

      Delete
  8. Đole je car :D
    Cveće i klopa deluju divno.

    ReplyDelete
  9. Jaoj oni sladoledi iz detinjstva su mi izmamili osmeh na lice! I maca je medena! I od silne klope ogladneh! :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh sladoledi iz detinjstva, ništa slađe :D

      Delete
  10. Uzivanje je druziti se ta tobom na instagramu :)

    ReplyDelete
  11. uh dobro da moja majka ne dolazi na ovakve ideje :D nije da imam neke skupocjene lakove, al' ipak :P

    ReplyDelete
  12. Super sličice! A mama je hit! :D :)

    ReplyDelete
  13. Lepe slicke :D Mama mi je carica :D
    Sad gledam sliku i kapiram koliko mi nedostaje Bolero sladoled.Ovaj zamena Macho nije ni prici...

    ReplyDelete
  14. jao mama :D

    divno je cvijeće i batman ♥

    ReplyDelete
  15. Super post :) Mislim da znam odakle je tvoja omiljena pica na parče :D

    ReplyDelete
  16. Obozavam Insta postove :)

    Koliko OPI-ca na jednom mestu :D

    Djole je kralj!!!

    ReplyDelete
  17. Mame djeci sve oproste, ali bome i mi njima svašta oprostimo. Meni mama redovito krade odjeću i cipele, ali već sam skužila kako kupiti nešto kao sebi pa joj ležerno prepustiti jer ako joj kupim onda će biti...j"joj, zašto si trošila?" ili još gore "ovo mi se baš i nesviđa"...

    mačak je famozan...

    vidim puno dobre klope...i to baš kad sam odlučila paziti na prehranu...

    uuu, koliko ima lakića u tim kutijicama?

    ReplyDelete
    Replies
    1. E baš tako, mame su <3

      Hvala :*
      A lakića ima 216 :D

      Delete
  18. Super ti je bio mjesec :D
    Ajme koliko OPIća imaš :D :D :D

    ReplyDelete
  19. 1. Nikad, ali nikad im neću oprostiti povlačenje bolera :(
    2. Au bre, zaista, koliko lakova ima tu? :D
    3. Bude mi drago kad god vidim još neku osobu da voli minjone <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. :)
      2. 216 :D
      3. Obožavam, mislim da mi je to najomiljeniji slatkiš definitivno :)

      Delete
  20. aaaa divnooooo. oću probat ovaj magnum mcflurry, nikak pa nikak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako i ja ali jednog dana sam i to čekirala, baš je ukusan :)

      Delete
  21. Mc flurry <3333333333
    mačak je zakon, odvaljen je kao i moja Bojana :D
    Baš si OPIčena, imaš više OPIja nego ja svih lakova zajedno :D

    ReplyDelete