Thursday, July 4, 2013

OINK VANREDNO IZDANJE - L'oreal Beauty Planeta


Oink, oink dragi moji Prasići!

Prošle nedelje sam dobila pozivnicu da prisustvujem prelepom beauty događaju zajedno sa ostalim koleginicama blogerkama.
Bila sam zaista neizmerno srećna zbog poziva i počastvovana prilikom da budem deo ovako lepog druženja. Nadam se da će ovakva ''vanredna izdanja'' biti učestalija rubrika na blogu.


Po prvi put u našoj zemlji, najpopularniji brendovi L’Oréala na jednom mestu otkrivaju svoje tajne. U prelepom ambijentu L’Oréal Paris, Maybelline, Garnier i Essie, predstavljaju široke asortimane svojih proizvoda, a posebna pažnja usmerena je na nove zvezde na našem tržištu – čuveni francuski brend Mixa, i najnoviju Garnierovu Oliu - proizvod koji donosi revoluciju kada je u pitanju bojenje kose.
Mirisna polja Provanse, raskošni bulevari Pariza, ulice Njujorka koje nikada ne spavaju, blagodeti ulja sa Dalekog istoka, čari tropskih mora i magični svet boja, samo su neki od predela koje su posetioci jedinstvene Beauty planete u prilici da otkriju.

Beauty planeta će tokom nedelju dana, u sklopu serije različitih događaja, ugostiti L’Oréalove prijatelje – potrošače, medijske i poslovne partnere, koji će osim u proizvodima, prezentacijama, i ovom neuobičajenom izložbenom prostoru, uživati u druženju sa L’Oréal Balkan timom i ekspertima kompanije.

(preuzeto sa Facebook stranice)



Ekipa blogerki u sastavu Ivane, Jelene i Lene napravila je dogovor sastanka te smo se jutros veselo uputile na Dedinje, tačnije Legat Milice Zorić i Rodoljuba Čolakovića. Prostor je prelep i idealan za ovakvu vrstu druženja.
Sami ljudi iz L'oreal Paris Srbije su učinili ovaj događaj prijatnim, preneli su svoja znanja i iskustva ali podelismo i drugarsku reč na kraju, što me je posebno oduševilo jer lično nisam fan prevelike formalnosti.
Koncept događaja je podeljen po brendovima pa su nas prijatne promoterke, šminkeri i manikirke dočekali na odeljcima L'oreal skin care, L'oreal make up, L'oreal man expert, Garnier, Garnier OLIA, Maybelline, Essie i Mixa (francuski brend preparative koji je novitet na našem tržištu i kome ću se ja lično prepustiti narednih nekoliko meseci jer su me baš privukli)

Da ne dužim sa pričom, ostavljam Vas da uživate u slikama koje ipak mogu dočarati više od mojih reči...

      Moje drage blogerke, sa svežim Essie manikirom!

I na kraju jako lep gest i pokloni!



Zahvaljujući ovom druženju, upoznala sam još i Anu, Zlatanu, Anibani, Tanjicu i Just Pretty Nails koje su sve do jedne sjajne ženske i zbog toga mi je takođe drago, ovo prepodne je zaista bilo savršeno!
Veliki pozdrav za nače domaćine, svi ste bili predivni! Bravo za ovakav poduhvat!
Ljubi vas Prase!


53 comments:

  1. Divne slike prase, stvarno je bilo odlicno! Sad je slika potpuna, kad smo se napokon sve upoznale :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako je :) i kao što smo već rekle, ovo je početak <3

      Delete
  2. Divno Prasence :)

    Drago mi je da ste se lepo druzile i upoznale :) To je sasvim druga prica onda :) Divne slike :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pridruzujem se komentaru, a i vreme vas je savrseno posluzilo <3!

      Delete
    2. Sve je bilo zaista savršeno <3

      Delete
  3. Kako dobro, super slike! Baš mi se sviđa kako je sve sređeno i što se ovako nešto počelo i kod vas događati! Baš me zanima ta Mixa, možda dođe i kod nas. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, mene isto veseli jer balimo nad Vašim druženjima :D
      Imali smo mini Mixa prezentaciju i ja sam malo je reći pala na brend, radujem se poklonima ali ću dokupiti još što-šta.
      To je No.2 brend u Francuskoj ali kada se gleda globalno, kako drogerijski, farmaceutski tako i high end brendovi.
      Srbija je jedna od retkih zemalja koja je dobila priliku da isproba ove proizvode pa se nadam da će se proširiti i na okolne nam zemlje a svakako da možete da računate na pakete odavne :*

      Delete
  4. divne sličice i divan događaj! žao mi što nisam bila u mogućnosti da dođem :(

    ReplyDelete
  5. Nadam se da ce ta Mixa doci i kod nas, trenutno mi je nepoznata ali spremna sam na isprobavanje :D

    I ovo garnierovo ulje me interesuje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Garnier ulje predivno miriše i moram ga kupiti prvom prilikom :)
      O Mixi nema puno podataka na netu i stvarno je velika šteta ali svima nam je nepoznanica. No, blogerke će se već potruditi da čire dalje informacije! Inače se i kod nas pojavio tek pre nešto manje od mesec dana.

      Delete
  6. Jao kakvo divno druzenje! <3 Bas mi je drago sto ste prisustvovale takvom dogadjaju. :)

    ReplyDelete
  7. Blago vama što ste se lepo družile :) Ja kad sam videla pozivnicu tako sam se obradovala ali kad sam videla da je 4-og jula e onda mi se plakalo jer sam juče otputovala :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šteta ali nadam se da će biti još ovakvih prilika :)

      Delete
  8. Prasence, svaka cast na ekspeditivnosti :) fotke su fenomenalne! Mnogo mi je drago da smo se sve lepo upoznale :) stvarno je bilo prelepo, nadam se da ce biti jos ovako lepih druzenja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, hvala :*
      Imala sam slobodno vreme, sve stvari oko mene i post je morao biti izbačen! Pre svega su presudili stvarno divni utisci i duženje <3

      Delete
  9. Au ala si ti brza :) Ja tek prebacila slike, poslala vam poruke da vam saljem slike, kad ona izbaci post :D Bilo je bas lepo i nadam se da ce biti jos ovakvih druzenja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šta da kažem, znate me :D
      Bilo je predivno <3

      Delete
  10. Predivno druženje :))

    Mogu zamisliti koliko ste uživale :))

    A fotke su savršene !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :*
      Stvarno je bilo lepo, iz više razloga <3

      Delete
  11. predzadnja fotka mi je naj <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divne su <3 I zezale su me što se ni tada ne odričem OPI-ja :D

      Delete
  12. Baš mi je drago šta i vi imate ovako lipa druženja... :)

    ReplyDelete
  13. Kafa u sminkerskom koferu je pobedila :D

    Ti si car, imas prase za svaku sliku i priliku :)

    Bas lepo sto se druzite i jos lepse je sto ste dobile divne pokloncice :)

    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kafa je meni bila najslađi detalj <3
      Hvala :* bilo je stvarno divno, na više nivoa :)

      Delete
  14. Jao, kad pre izbaci post? I još su ti sličice tako divne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stigla prva do kompa, imala sve uz sebe i slobodno vreme a pre svega sam bila pod sjajnim utiscima, kako to ne objaviti i podeliti što pre <3

      Delete
  15. Super su mi ove promocije i ovi događaji. Nažalost kod nas toga baš i nema :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. I kod nas je stidljivo krenulo, tako da želim i Vama što pre :*

      Delete
  16. Divno, divno! Slike su prelepe <3
    pomislila sam da je na pretposlednjoj slici tvoja ruka desno u sredini, zeleni nokti, ali onda videh da pise "moje drage blogerke" :)
    Zelim vam jos puno ovako lepih druzenja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Devojke imaju forku gde im ja kvarim prosek sa OPI-jem :D nisam ga se odrekla :)
      Hvala na lepim željama <3

      Delete
  17. Divni su ovi Essie lakići, divno druženje :) Ja još ni na jednom nisam bila, ali bit će prilika. Bilo bi super kad bi netko organizirao i neko ex-yu druženje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biće naravno, mislim da će se ovo generalno pokrenuti :)
      A što se tiče ideje, kao misli da mi čitaš, to bi bilo zaista predivno <3

      Delete
  18. Hoce li biti jos neko ovakvo druzenje? Meni se ovo jako svidelo, a ne znam da li je otvoreno i za obicne kupce? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prati njihovu stranicu na FB, npr dan pre nas, ugostili su devojke koje su učestvovale u kvizu na stranici, tako da su se potrudili svakoga da ispoštuju - od potrošača, preko blogera do novinara... Ljudi iz L'oreal Srbija su jako zainteresovani da ovakvi događaji postanu tradicija pa se svi nadamo da će biti i realizaije :)

      Delete
  19. Slike su mnogo lepe, a druzenje je bilo divno :) Bila mi je cast upoznati vas sve :)

    ReplyDelete
  20. Prelepe slike,drago mi je sto si ovako lepo uzivala :)

    ReplyDelete
  21. divno nam je bilo i jako mi je drago što
    smo se okupile ovako lepim povodom :))
    za naša nova i lepa druženja, cheers :))
    :****
    p.s. baš si bila brza!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako je, da ih bude još više, živeli <3

      p.s. :D

      Delete
  22. Drago mi je da ste se lepo provele i iskoristile priliku za upoznavanje.

    ReplyDelete
  23. bas lijepo druzenej! drago mije da toga ima i kod vas i da siu upoznala svoje kolegice-blogerice

    ReplyDelete
  24. Meni baš krivo što nisam mogla od posla da dodjem ;(((

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam se nadala da ćemo se sresti :(

      Delete